قلعه نویی: پورحیدری استاد من است

امیر قلعه‌نویی پس از عیادت از منصور پورحیدری گفت: عذر ما برای دیر آمدن موجه است و از پورحیدری عذرخواهی کردیم. پورحیدری استاد من است و برای او آرزوی سلامتی و تندرستی می‌کنم. او از اسطوره‌های واقعی استقلال بوده و جزو آن دسته از اسطوره‌هایی نیست که ساخته شده باشد. 

وی افزود: به خاطر دارم که او زندگی خود را وقف استقلال و دو دانگ از نمایشگاهش را خرج تیم کرد. حتی زمانی که سال اول به استقلال آمدم پول قراردادم را او پرداخت کرد.  پورحیدری جزو نفراتی است که هم در دوران بازیگری و هم در دوران مربیگری قهرمانی را برای استقلال در آسیا به ارمغان آورد. در مجموع از نظر اخلاقی و معنوی به گردن ما حق دارد. 

سرمربی تراکتورسازی در خصوص لغو بازی‌های فردا تصریح کرد: حرف ما این است که چرا از قبل این موضوع را اعلام نکردند تا به تهران نیاییم؟ هواشناسی حداقل یک ماه یا یکی دو هفته آینده را پیش‌بینی می‌کند. قطعا به این مسئله اعتراض داریم که چرا زودتر اعلام نکردند.

قلعه‌نویی در مورد وضعیت تراکتورسازی گفت: ما در لیگ 4 امتیاز را گرفته‌ایم و شرایط خوبی داریم و چند رده نیز صعود کرده‌ایم. از روزی که آمده‌ایم نتوانستیم آن طور که باید، تمرین کنیم اما خدا را شکر در لیگ نتایج خوبی گرفتیم و 4 امتیاز کسب کردیم. 

وی تاکید کرد: تراکتورسازی بعد تعطیلات را می‌بینید. همانطور که می‌دانید گاس هیدینک سرمربی جدید چلسی نیز گفته چلسی واقعی را پس از تعطیلات ببینید.  تیم ما مشکل بدنی دارد و باید این مشکل را برطرف کنید. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا به قهرمانی در لیگ برتر می‌اندیشید، گفت: صددرصد به این موضوع فکر می‌کنیم چرا که پتانسیل این کار را داریم.