بازیکنانم شوکر هستند!

سیدمجتبی حسینی در غیاب یحیی گل‌محمدی امروز هدایت ذوب‌آهن را در بازی مقابل ملوان بر عهده داشت، پس از پیروزی تیمش مقابل ملوان در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: بازی سختی بود. ما هفته گذشته نتیجه خوبی نگرفته بودیم و این هفته میزبان بودیم و باید پیروز می‌شدیم. خوشبختانه در نیمه دوم توانستیم فوتبال برتری را ارائه کرده و پیروز شویم.

وی در مورد اینکه چرا بازیکنانش موقعیت‌سوزی کرده و با خودخواهی فرصت‌های زیادی از دست دادند، گفت: بازیکنانم در تمام کردن موقعیت‌ها خوب عمل نکرد. باید با آنها صحبت کنیم تا شاید مشکلات برطرف شود.

حسینی در پاسخ به اینکه آیا می‌خواهید به بازیکنان شوک وارد کنید، عنوان کرد: خیر بازیکنان من نیاز به شوک ندارند و خودشان شوکر هستند!

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص گلزنی مرتضی تبریزی خاطرنشان کرد: او بازیکن زحمتکشی است و چون 3 سال در باشگاه ذوب‌آهن حضور دارد به خوبی جو تیم را می‌شناسد. خوشبختانه او عملکرد خوبی دارد و بازدهی‌اش زیاد شده است.

وی در مورد فینال جام حذفی و رویارویی با استقلال گفت: زمان زیادی تا برگزاری فینال مانده است. به هر حال فینال همیشه فینال است و فرقی نمی کند که با استقلال بازی داشته باشیم یا با بارسلونا. در فینال محکوم به بردن هستیم.

حسینی بازی هفته آینده مقابل سپاهان را سخت توصیف کرد و افزود: باتوجه به شناختی که از سرمربی جدید سپاهان دارم، متوجه شدم که از زمان حضور وی نظم تیمی سپاهانی‌ها بهتر شده و با برنامه‌ریزی بازی می‌کنند. دربی اصفهان شرایط خاصی دارد و ربطی به نتایج گذشته تیم‌ها ندارد. در این بازی محکوم به خوب بازی کردن هستیم که امیدوارم نتیجه هم همراه آن باشد.