بنگر تاریخ سازی می کند!

دیروز در چارچوب مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر محسن بنگر یک گل به خودی زد. در حالی که بازیکن پدیده توپ را روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد تا مهاجم تیم خودش آن را به گل تبدیل کند، محسن بنگر به سختی خودش را به توپ رساند و آن را تبدیل به گل کرد.

بنگر در شرایطی مسیر توپ را تغییر داد که اگر این کار را نمی کرد سوشا مکانی مالک توپ می شد. اما تغییر مسیر توپ باعث شد سوشا هم غافلگیر شود. این پنجمین گل به خودی محسن بنگر در طول سال های حضور در پرسپولیس است. او که در زمان مدیریت محمد رویانیان به عنوان یکی از گران قیمت ترین بازیکنان لیگ وارد پرسپولیس شد، یک بار گل به خودی عجیبی زد که هواداران پرسپولیس هرگز آن را فراموش نمی کنند.

گل به خودی بنگر در بازی امروز مقابل پدیده اتفاق خیلی عجیبی نبود و معمولا گل به خودی ها در فوتبال، به همین منوال زده می شود. اما گل به خودی بنگر در مسابقه پرسپولیس - فولاد سال گذشته، جزو عجیب ترین گل به خودی های چند سال اخیر فوتبال ایران بود که البته با همکاری سوشا مکانی ثبت شد.

در آن مسابقه ، بنگر در ثانیه 30 بازی توپ را رو به عقب و به سمت سوشا مکانی فرستاد تا مهاجم فولاد که پیشروی کرده بود به توپ نرسد. سوشا هم در حالی که می خواست بدون استپ کردن ضربه بزند، سایه توپ را زد و توپ از روی پای او رد شد و به داخل دروازه رفت.