محسن بنگر درباره بازی پرسپولیس مقابل پدیده اظهار داشت:بازی خوبی بود.ما خیلی خوب بازی کردیم و همه چیز دست پرسپولیس بود.پدیده هم تیم خوبی بود.هر چند من هم با برانکو موافقم که می توانستیم بهتر باشیم.با این وجود این موضوع اهمیت زیادی دارد که تیم تا لحظات پایانی بوی گل می دهد..ما برای اینکه برد می خواستیم بارها و بارها حمله کردیم.در هر حال فکر می کنم نیمه دوم یکی از بازی های خوب لیگ بود.اگر دقت کرده باشید پس از گل رامین من به سمت دروازه پدیده رفتم و توپ را برداشتم چون فکر می کنم اگر بازی ادامه پیدا می کرد گل سوم را می زدیم.

وی ادامه داد:گل دوم پدیده روی اشتباه من بود.هر چند شاید اگر من هم توپ را نمی زدم،مهاجم حریف به توپ می رسید و توپ را می زد.از قول من بنویسید که همه در این بازی خوب بودند و فقط محسن بنگر مقصر بود.

مدافع پرسپولیس درباره اینکه آیا برانکو پس از بازی با او صحبت خاصی نداشت گفت:نه،برانکو حرف خاصی نزد.در واقع اصلا او را در ورزشگاه ندیدم.در هنگام شام هم حرف خاصی نزد.به هر حال فوتبال است و چنین اتفاقاتی رخ می دهد اما شخصا بابت اتفاقی که رخ داد از هواداران عذرخواهی می کنم.

وی درباره اینکه پرسپولیس باز هم در لحظات پایانی به گل رسید گفت:به طور حتم اینکه ما در این مسابقه شکست نخوردیم اتفاق خوبی بود.پرسپولیس شخصیت بالایی گرفته و بازیکنان تا لحظه آخر می جنگند.

مدافع پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان در مسابقه ای دراماتیک مقابل تیمی که زنده یاد هادی نوروزی آخرین گلش را در آن زده بود به تساوی رسیدند اظهار داشت:همین طور است.این بازی هم مثل آن مسابقه شد.رامین یک گل از راه دور زد.برخی دوستان به من می گویند پرسپولیس پس از فوت هادی عزیزم،در مسابقات 12 نفره بازی کرد.من همین طور فکر می کنم.برای همین پس از اینکه 10 نفره شدیم،به نظر من تازه 11 نفره شدیم و خدا کمک کرد در لحظات پایانی شکست نخوریم.من و همه بچه های تیم همچنان هادی را در کنار خود حفظ می کنیم.

وی درباره اینکه با اخراج سوشا مکانی،در بازی با استقلال خوزستان ایمان صادقی در ترکیب سرخپوشان به میدان خواهد رفت گفت:صادقی در آغاز فصل چند بازی انجام داد اما حالا پس از هفته ها در پرسپولیس جا افتاده است.او شرایط خوبی دارد و امیدوارم برای پرسپولیس موثر باشد.

بنگر درباره بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت:به طور حتم بازی سختی با استقلال خوزستان داریم ولی هر طور شده باید در این مسابقه به پیروزی برسیم تا با برد به تعطیلات برویم.