مایکل اومانیا در رابطه با تساوی روز گذشته پرسپولیس برابر پدیده اظهار داشت: «بازی خوبی بود. هم ما می توانستیم برنده بازی شویم، هم تیم پدیده. دو تیم جنگنده بودند و بازی زیبایی را در زمین شاهد بودیم. به هر حال فکر می کنم در یک بازی خارج از خانه نتیجه بدی نگرفتیم.»

 

وی با اشاره به وضعیت پرسپولیس در جدول ادامه داد: «در اول فصل نتایج خوبی نگرفتیم ولی الان خودمان را به بالای جدول رساندیم. اگر بتوانیم همین روند را ادامه دهیم، قطعا می توانیم در جمع مدعیان قهرمانی باشیم.»

 

مدافع کاستاریکایی پرسپولیس درباره دیدار بعدی تیمش با صدرنشین لیگ برتر تصریح کرد: «بازی بعدی بسیار سخت است و امیدوارم بتوانیم در این بازی نیز امتیاز کسب کنیم. استقلال خوزستان شگفتی ساز این فصل بوده اما ما می خواهیم شکست دور رفت را مقابل آنها جبران کنیم و با پیروزی به تعطیلات برویم.»

 

وی درباره نیمکت نشینی اش در پرسپولیس گفت: «این نظر کادر فنی است و من احترام می گذارم و هر وقت برانکو صلاح بداند به تیم کمک می کنم. مهم پیروزی تیمم است و من هم مثل بازیکنانی که در زمین هستند، استرس دارم.»

 

اومانیا در پاسخ به این سوال که آیا در نیم فصل تغییری در پرسپولیس لازم است، خاطرنشان کرد: «به نظرم تیم ما خوب است و همه بازیکنان هماهنگ هستند. من فکر نمی کنم نیاز به تغییر داشته باشیم.»

 

وی درباره شایعاتی مبنی بر جدایی اش از پرسپولیس در نیم فصل گفت: «من با پرسپولیس قرارداد دارم و در خدمت تیم پرسپولیس هستم. نمی دانم چه کسی گفته که من می خواهم بروم. این که من از تیم دیگری پشنهاد دارم درست نیست و در ایران فقط در تیم پرسپولیس بازی می کنم.»