تماس با لوسیانو ادینهو برای حضور در پرسپولیس که هنوز مشخص نیست چه کسی با او تماس گرفته و خود را نماینده برانکو ایوانکوویچ معرفی کرده این روزها به معمای بزرگی تبدیل شده است.

 

این ابهام را درباره دیگر بازیکنانی که نام‌شان را شایعه‌ها کنار نام پرسپولیس گذاشته‌اند هم می‌شنویم. بازیکنانی همچون عزت الله پورقاز، وحید امیری، مسعود حسن‌زاده و رحیم زهیوی که برای ارائه پیشنهاد باشگاه پرسپولیس با آنها تماس گرفته شده.

 

در همین راستا نام چند بازیکن را هم شنیدیم که شایعه‌ها جدایی قریب‌الوقوع‌شان از پرسپولیس را خبر داده‌اند و جالب اینکه سرمربی کروات دراین‌باره هم نظر متفاوتی دارد.

 

شایعه‌ها در لیست مازاد پرسپولیس نام مایکل اومانیا، ایمان صادقی و مهرداد کفشگری را نوشته و جدایی‌شان از پرسپولیس را قطعی خوانده بودند. حال آنکه در تماس با برخی مسئولان و اعضای هیات‌مدیره باشگاه متوجه شدیم که تا پایان روز پنج‌شنبه هیچ‌گونه لیست ورودی و خروجی از سوی برانکو به باشگاه تحویل داده نشده است.

 

حتی علی‌اکبر طاهری سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس هم برای چندمین بار اعلام کرد که تا پایان هفته گذشته برانکو به هیچ وجه در مورد جذب یا آزاد اعلام کردن بازیکنی صحبتی به میان نیاورده و در توضیح برنامه‌هایش برای نیم‌فصل دوم تنها به موضوع برپایی اردو در دبی تاکید کرده است.

 

این یعنی که همه شنیده‌هایمان شایعه‌ای بیش نیست و جا دارد بپرسیم در حالی که برانکو هیچ لیستی به باشگاه و شخص طاهری ارائه نکرده چطور و چگونه لیست خرید او از برخی رسانه‌ها سر درآورده و نماینده‌های گمنام باشگاه بر اساس کدام لیست مذاکره با بازیکنان لیگ برتری را آغاز کرده‌اند؟

 

البته یک احتمال دیگر هم هست و آن، اینکه نه نزدیکان باشگاه، بلکه خود برانکو بر خلاف همه تکذیبیه‌هایش با این بازیکنان تماس گرفته باشد که البته این رفتارهای کاملا غیرحرفه‌ای از این مربی بعید است!