برای استقلالی ها متاسفم! دست بردارید

حسن آذرنیا  در این باره اظهار داشت: من برای استقلالی ها متاسف هستم. در فوتبال ما اخلاق حرفه ای از بین رفته و هرکس دنبال منافع خودش است. داریوش شجاعیان محصول باشگاه گسترش فولاد و کشف فراز کمالوند است اما می بینید که استقلالی ها درباره اش چه می گویند. من نمی دانم مسئولان استقلال دنبال چه هستند اما این چه راهی است که انتخاب کرده اند؟

وی ادامه داد: چند ماه است که داریوش را هوایی کرده اند. آنها آنقدر درباره این بچه حرف زدند که چند هفته کلا نمی توانست فوتبال بازی کند، حالا که به شرایط عادی برگشته و عملکردش رضایتبخش است، دوباره این بحث ها را مطرح کرده اند. شجاعیان پسر خوب و بااخلاقی است اما نباید از این اخلاق خوبش سوءاستفاده کنند. 

سرپرست گسترش فولاد همچنین گفت: بگذارید خیال همه را راحت کنم. شجاعیان با گسترش فولاد قرارداد دوساله دارد و هیچ جایی نمی رود. نقل و انتقالات گسترش فولاد هم تمام شده و اجازه خروج به هیچ بازیکنی را نمی دهیم. اجازه هم نمی دهیم استقلالی ها بیش از این به تیم ما ضربه بزنند.

آذرنیا در ادامه با انتقاد از تعطیلی دو مسابقه لیگ برتر تاکید کرد: دود این تعطیلی در چشم های تیم های دیگر هم می رود. اگر قرار باشد بازی ما در هفته هفدهم با تراکتورسازی در روز شنبه برگزار شود، همه برنامه هایمان به هم می ریزد. ما برای خارجی هایمان بلیت گرفته ایم و قرار اردو گذاشته ایم. متاسفانه با این تعطیلی همه چیز به هم می ریزد و این اصلا خوب نیست. امیدوارم سازمان لیگ هرچه سریعتر زمان بازی های هفته هفدهم را اعلام کند تا بیش از این ضرر نکنیم.

وی در پایان درباره جشن تولدی که باشگاه گسترش فولاد روز گذشته برای فراز کمالوند گرفت، عنوان کرد: فراز کمالوند واقعا در گسترش فولاد زحمت می کشد. خوشحالم که توانستیم خوشحالش کنیم. دیروز می خواستیم به کمالوند بگوییم با اینکه امکانات باشگاه کم است ولی ما می دانیم که تو داری زحمت می کشی و به این وسیله خواستیم یک تشکر کوچولو از زحماتش انجام دهیم.