مظلومی:کسی درخواستی برای این بازیکن ما نداده

پرویز مظلومی در رابطه با تعویق بازی تیمش با سیاه جامگان اظهار داشت: واقعا نمی دانم چه بگویم. به ما دیروز از بعدازظهر اعلام شد که ممکن است آلودگی هوا بازی را لغو کند اما بعد از آن از سوی سازمان لیگ 5، 6 بار به ما اعلام کردند که به هتل بروید و قطعا بازی برگزار می شود.

وی ادامه داد: بازیکنان من تا 9:30 در هتل بودند تا اینکه آن موقع به ما اعلام شده بازی روز سه شنبه برگزار می شود. مگر می شود بازیکن تا این موقع شب در هتل بماند و بعد به او بگوییم به خانه برو چون بازی لغو شده است؟ شما هزینه های هتل را هم حساب کنید که باشگاه باید بی جهت مبلغ یک روز کامل را پیدا کند.

سرمربی استقلال همچنین تصریح کرد: ما دیروز سبک تمرین کردیم چون فکر می کردیم امروز بازی داریم اما حالا امروز دوباره باید تمرین سنگین کنیم. برنامه تمرینی ما کاملا به هم ریخته است و مشخص نیست چه وضعیتی تا روز بازی خواهیم داشت.

مظلومی درباره اینکه ملوان موافقت خود را با دیدار با استقلال در روز شنبه اعلام کرده، گفت: ما نمی توانیم در این تاریخ با ملوان بازی کنیم. تیم من سه شنبه باید با سیاه جامگان بازی کند و 4 روز بعد در انزلی به مصاف ملوان برود. مشخص است که ملوانی ها باید با این تاریخ موافقت کنند اما ما شرایط سختی داریم. آنها یک هفته استراحت می کنند و در خانه خودشان به مصاف ما می آیند اما ما بدون استراحت باید به انزلی برویم و در یک بازی سخت شرکت کنیم. با این شرایط ما مخالف بازی روز شنبه با ملوان هستیم. 

وی در پایان در واکنش به اینکه گفته می شود باشگاه راه آهن به دنبال جذب مجید حسینی، مدافع جوان استقلال است، گفت: هنوز نامه باشگاه راه آهن مبنی بر نیاز آنها به بازیکن ما نرسیده است. هر زمان که این نامه رسید، بعد می توانیم درباره آن تصمیم گیری کنیم.