مهم نیست من در پرسپولیس بازی کنم

وحید حیدریه  در رابطه با تساوی پرسپولیس مقابل پدیده اظهار داشت: بازی خوبی بود و خدا را شکر توانستیم 10 نفره یک امتیاز بگیریم. امیدوارم در بازیهای بعد دوباره بتوانیم به روند پیروزی های خود برگردیم.

وی درباره نیمکت نشینی اش ادامه داد: در چند بازی به خاطر مصدومیت نتوانستم به پرسپولیس کمک کنم ولی الان شرایط خوبی دارم وبا صلاحدید برانکو می توانم به تیم کمک کنم. هدف کل تیم ما موفقیت و قهرمانی است. مهم نیست که من بازی کنم و مهم هدف اصلی یعنی همان گرفتن جام است.

مدافع ملی پوش پرسپولیس درباره وضعیت تیم امید تصریح کرد: اردوی خوبی را در بندرعباس داشتیم و تمرینات پر فشاری را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم حسرت ۴۴ساله شکسته شود و بتوانیم به المپیک راه پیدا کنیم. خاکپور مربی با دانشی است و آقای کاشانی و مایلی کهن که به بچه ها روحیه می دهند.

وی افزود: امیدوارم فدراسیون کمک کند و بتوانیم اردوهای دیگری و بازیهای دوستانه خوبی داشته باشیم. من، میلاد کمندانی و احمد نوراللهی از تیم پرسپولیس در تیم امید حضور داریم وتمام تلاشمان را می کنیم که نماینده خوبی از تیم پرسپولیس در تیم ملی باشیم.

حیدریه در پایان گفت: برانکو به جوانان اعتقاد دارد و این باعث شده انگیزه ما بالا رود. از هواداران تشکر می کنم که در هر شرایطی تیم پرسپولیس را تنها نگذاشته اند و همیشه پشت ما بوده اند.