وقتی جای سوشا قرار گرفتم

ایمان صادقی در رابطه با اینکه به خاطر اخراج سوشا مکانی دقایقی را درون دروازه پرسپولیس ایستاد، اظهار داشت: قبل از ورودم به زمین بسیار استرس داشتم و پیش خودم می گفتم اگر بتوانیم ۱۰ نفره نتیجه را عوض کنیم، چه اتفاق خوبی رخ می دهد و کار بزرگی را کرده ایم. خدا رو شکر این کار را کردیم و هواداران ما شاد شدند.

وی افزود: آن 10 دقیقه ای که من در زمین بودم، کار بسیار سخت بود ولی خدا کمک کرد و توانستیم با گل زیبای رامین به نتیجه تساوی دست پیدا کنیم. فکر می کنم حالا حدود ۱۰بازی است که نباختیم و این به روحیه ما کمک می کند.

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضورش در بازی بعدی تصریح کرد: تیم استقلال خوزستان تیم خوبی است و تا اینجا فصل توانسته با شایستگی در صدر جدول قرار بگیرد. اگر بتوانیم این تیم را در زمین خودمان شکست دهیم، خودمان را به صدر جدول نزدیک می کنیم و امیدمان برای ادامه فصل بیشتر می شود.

صادقی همچنین اضافه کرد: من هم تمام تلاشم را می کنم تا بازی خوبی ارائه دهم. البته می دانم که وظیفه سنگینی بر دوش من است. با این حال تجربه حضور درون دروازه پرسپولیس از ابتدای بازی را دارم. امیدوارم این بار هم بتوانم سربلند از زمین بیرون بیایم.

وی در پایان گفت: دیشب هم به حرم امام رضا رفتم و در آنجا از امام رضا خواستم که تیم امسال قهرمان شود. سعات داشتم که دوبار امسال به پابوس این حضرت بیایم و از هواداران نیز می خواهم که برای زیارت که می روند برای قهرمانی تیم دعا کنند چون تیم ما امسال مستحق قهرمانی است.