رضاییان که در فصل گذشته عملکرد فوق العاده ای در ترکیب راه آهن داشت و به واسطه آن به اردوی تیم ملی نیز دعوت شده بود در این فصل نیز به همراه سرخپوشان به دنبال کسب جام است. او در گفتگویی با خبرنگار ما درباره گل دیدنی اش برابر پدیده و شادی گلش صحبت کرده که در ادامه می خوانید.

 

رضاییان صحبت هایش را از بازی با پدیده با ستایش از شاگردان مهاجری آغاز کرد و گفت: خدا را شکر نباختیم در ضمن پدیده میزبان بود و  از شرایط میزبانی‌اش استفاده کرد و به همین دلیل تیم برتر زمین بود.

 

او در پاسخ به این سئوال که آیا این بدترین بازی پرسپولیس در این فصل بود یا نه، ادامه داد: احساس می‌کنم ضعیف نبودیم. البته  در بعضی مواقع شرایط بازی فرق می‌کند. در همه دنیا همین‌طور است و شرایط بازی کردن میزبان با میهمان فرق می‌کند. من نمی‌گویم تیم‌مان خوب یا بدی بودیم ولی این را خوب می‌دانم که تیم همدلی بودیم و داور این بازی، آن‌طور که باید قضاوت نکرد. ان‌شاءالله در بازی‌های بعدی جبران و هوادارانمان را خوشحال می‌کنیم.

 

رضاییان درباره گل زیبایش هم گفت: وظیفه من در خط دفاعی است و من باید بیشتر دروازه را پوشش بدهم ولی با وقتی که سوشا اخراج شد تمام انرژیم را گذاشتم تا یک گل بزنم و حداقل یک امتیاز بتوانم برای تیمم به ارمغان بیاورم.  گلم را در این بازی به علی کریمی تقدیم کردم چون زمانی که من به اردوی تیم‌ملی دعوت شدم در آفریقا خیلی هوای من را داشتند و خیلی با من صحبت می‌کرد. خیلی وقت است از او خبر نداریم و ایشان را خیلی دوست دارم مخصوصاً آقای پروین و مهدوی‌کیا. دوست دارم از آقای کریمی را به زودی سر تمرین ببینم همچنین آقای پروین را.

 

رضاییان درباره شادی بعد گلش هم گفت: من با این حرکت دستم عدد 8 را نشان دادم و این تنها به دلیل علاقه‌ای است که به آقای کریمی دارم. در ضمن دیروز تولد پدرم بود و گلم را به پدرم، آقای کریمی و هواداران پرسپولیس تقدیم می‌کنم.

 

او در ادامه با ذکر این نکته که دوست دارد حمایت پیشکسوتان پرسپولیس بالای سر تیم باشد می‌گوید: من شادی گلم دقیقاً دعوتنامه ای برای علی کریمی بود، ایشان اسطوره ایران و فوتبال آسیاست. ما خیلی دوست داریم ایشان و آقای پروین بر سر تمرین بیایند و برای بازی بهتر انگیزه بگیریم.

 

اما بازی استقلال خوزستان؛ رضاییان گفت: آقای ویسی یک مربی کاربلد و خوب است و کارش را خیلی دوست دارد و خیلی وقت برای کارش و فوتبال بازیکنانش می‌گذارد. بازی مقابل استقلال‌خوزستان خیلی بازی سختی است ولی ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که بازی خوبی را ارائه بدهیم. از تماشاگران هم درخواست می‌کنم که ورزشگاه را پر کنند و تیم محبوبشان را حمایت کنند.