یکی از سوژه‌های جالب این بازی حضور رضا عنایتی بازیکن کهنه کار و کاپیتان فصل گذشته آبی‌ها است که با آمدن پرویز مظلومی به جای امیر قلعه‌نویی، در فهرست استقلال جایی نداشت و به تیم شهر خود سیاه جامگان پیوست.

 

 

رضا عنایتی در پاسخ به این سؤال که آیا به دلیل اینکه در ابتدای این فصل در فهرست مظلومی نبودید ناراحت نیستید،گفت: من در ابتدای فصل هم گفتم هیچ  دلخوری از مظلومی ندارم. به هرحال او سرمربی بود و باید تصمیم می‌گرفت که چه کسی بماند و چه کسی برود. او تصمیم گرفت که من نباشم و من هم به تصمیمش احترام گذاشتم.حتی در بازی رفت در مشهد به طرف آقای مظلومی و نیمکت استقلال رفتم و به آنها خوشامد گفتم.

 

 

تیم استقلال در بازی رفت توانست سیاه جامگان را 2 بر یک شکست بدهد، عنایتی درباره پیش بینی نتیجه دیدار امروز اظهار داشت: به هر حال بازی کردن مقابل این استقلال که شخصیت قهرمانی پیدا کرده است آن هم در آزادی و مقابل طرفداران عاشقش قطعاً سخت است اما مطمئن باشید ما تمام توان مان را به کار می‌گیریم که ان‌شاالله بتوانیم نتیجه بگیریم و حتماً این اتفاق خواهد افتاد زیرا انگیزه بچه‌های ما خیلی بالاست که دور برگشت را خوب آغاز کنیم تا شرایط خوبی در جدول داشته باشیم.

 

 

وی با بیان اینکه بازی کردن مقابل استقلال همیشه برای من سخت بوده است، گفت: دنیای حرفه ای یعنی همین. من تمام توانم را در این مسابقه به کار می‌گیرم که تیم‌ام موفق باشد، ضمن اینکه احترام ویژه ای به هواداران و مجموعه استقلال دارم. امیدوارم که استقلال بعد از این مسابقه همه بازی هایش را ببرد.

 

 

این مسأله قابل پیش بینی است که رضا عنایتی اگر در این مسابقه گل بزند مطمئناً خوشحالی نخواهد کرد، عنایتی در پاسخ به این سؤال که در صورت گلزنی خوشحال می‌شوی یا نه اظهار داشت: مطمئناً گل زدن در هر مسابقه ای خوشحال‌کننده است، اما به احترام هوادارانی که سال‌های خوب و خاطره انگیزی را کنار آنها داشته‌ام و همیشه به من لطف داشته‌اند، نگه داشتن احترام آنها واجب ترین چیز برای من است و هیچ وقت از من بی‌احترامی نسبت به هواداران نخواهید دید. مهاجم 39 ساله سیاه‌جامگان در ابتدای این فصل عنوان کرد که این آخرین فصل بازی من خواهد بود و در پایان این فصل از دنیای حرفه ای خداحافظی خواهم کرد. کاپیتان سابق آبی‌ها در پاسخ به این سؤال که آیا همچنان روی این تصمیم هستید، گفت: من اشتباه کردم و پشیمان شدم. در این تصمیم تجدید نظر خواهم کرد. البته باید ببینم شرایط چگونه پیش خواهد رفت بعد از آن در موردش تصمیم‌گیری خواهم کرد.

 

 

تیم سیاه جامگان نیم فصل اول نتایج خوبی نگرفت، ضمن اینکه فصل نقل و انتقالات از هفته آینده آغاز خواهد شد و تیم‌ها برای اینکه در نیم فصل دوم پرقدرت تر ظاهر شوند دست به تغییراتی در نفرات خود خواهند زد، عنایتی در پاسخ به این سؤال که چه پیش بینی در نیم فصل دوم از عملکرد تیم خود خواهد داشت، عنوان کرد: به طور قطع ما در نیم فصل دوم متفاوت با نیم فصل اول ظاهر خواهیم شد، آقای کاظمی در حال جذب نفراتی است که در تفکرات تاکتیکی‌اش قرار دارند و مطمئناً به تیم ما کمک خواهند کرد و شرایط تیم بهتر خواهد شد.