منصوریان: کارت قرمز برای تاج بالا آمده است

علیرضا منصوریان پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی در نشست خبری گفت: به تراکتورسازی تبریک می‌گویم در دو بخش صحبت می‌کنم. در نود دقیقه بازی سه موقعیت خوب را در نیمه اول از دست دادیم. در نیمه دوم هم به همین تعداد موقعیت از دست دادیم. هفته قبل گفتم در سی دقیقه پایانی خوب بازی نکردیم اما امروز بازی خوبی انجام دادیم.

وی افزود:جوانان ما بسیار خوب بازی کردند اگر ضربه مطهری یا حمدی‌نژاد گل می‌شد نتیجه جور دیگری رقم می‌خورد. اشتباهات خود را گردن حریف نمی اندازیم. حریف پس از گلزنی عقب‌ نشینی کرد و با دفاع و جلوگذاشتن فرهاد حاتمی به دنبال استفاده از ضد حمله بود. اگر گل می‌زدیم تراکتورسازی با توجه به حضور هوادارانش باید حمله می کرد.

منصوریان در مورد تعویق بازی تصریح کرد: کارت قرمز برای تاج بلند شد.او همیشه در ادبیاتش می گوید الگوی ما لیگ های ژاپن و هلند است. او می گوید می خواهیم با ژاپن عقد خواهر خواندگی امضا کنیم اما رفتاری که امروز دیدیم عجیب و بد بود.  هیچ جای دنیا ندیدم 24 ساعت قبل به تیمی اطلاع دهند که فردا بازی کند. اگر صبح دیروز هم متوجه این مسئله می‌شدیم نوع تمرین را تغییر می دادیم. ساعت 3:33 دقیقه متوجه شدم به اجبار و با سیستم جبر و دیکتاتوری سازمان لیگ باید بازی کنیم. تیم را نه هتل بردیم و نه می‌دانستیم خورد و خوراک ما چیست. همان فردی هستم که پارسال از تاج تشکر کردم و گفتم ممنونم که برنامه یک ساله دادید. حرف سال قبلم دروغ نبود و امروز هم نمی‌توانم قبول کنم که اتفاقی در فدراسیون رخ نداده که تیم حریف بلیتش را برای دوشنبه شب گرفته و تمرین سبک انجام داده اما ما ساعت 3 و نیم تمرین کردیم. از شما خواهش می‌کنم به لیگ فوتبال و هواداران فوتبال احترام بگذارید. اگر تیمی مثل ما و سایپا هوادار ندارد نباید جبری برایمان بگذارد. برای بازی با تیم محلی هم 48 ساعت زودتر به اردو می‌رویم اما دیروز ساعت 3 و نیم تازه جمع شدیم. تنها فنی که برای بالا بردن روحیه تیم می‌توانستم بزنم نشان دادن بازی‌های لیگ انگلیس بود.

منصوریان در پاسخ به سوال خبرنگار فارس که به مدیرعامل باشگاهش در جلسه صبح یکشنبه در سازمان لیگ اعلام شده بود که ممکن است بازی روز دوشنبه برگزار شود اما قنبرزاده این مسئله را به  اطلاع کادر فنی نرسانده است، گفت: اهل دروغ نیستم. ساعت 3 و نیم متوجه این مسئله شدم. تمرین ما 11 و 30 شروع شد و 85 دقیقه تمرین کردیم. با همه این تفاسیر اعتقاد دارم اگر این اشتباه را هم کنار بگذاریم می‌توانستیم امروز برنده شویم اما امروز خیلی خسته شدیم.اطلاع ندارم آیا مدیرعامل ما هم 10 و 30 دقیقه از این موضوع خبر داشته یا نه اما ما ساعت 3 و نیم فهمیدیم بازی قرار است روز دوشنبه برگزار شود.

وی در مورد اینکه این تغییر در برنامه بازی ها به خاطر تیم امید بوده است  عنوان کرد: خودم سرمربی تیم امید بودم و آنجا بحث فراباشگاهی است. نباید بلایی که سر من در تیم امید آمد این بار تکرار شود. حتی اگر تیم امید سازمان لیگ را تحت فشار گذاشته باشد می‌توانستند شنبه شب یا صبح یکشنبه به ما بگویند بازی دوشنبه برگزار شود اما شنبه شب با صراحت به ما گفته شد بازی سه‌شنبه برگزار شود. تاج با صراحت مصاحبه کرده و گفته نفت باید بازی کند. این ادبیات جبری است. آیا او می‌تواند این فشار را روی پرسپولیس و استقلال هم بگذارد؟ او باید در خیابان به هواداران پاسخ دهد.

منصوریان در مورد بازی با صبا گفت: صبا تیم بسیار خوبی است.هفته دوم لیگ گفتم این حریف برای تیم‌ها گلوگیر می‌شود و امروز می‌بینیم که این تیم هم از گلوگیر هم فراتر رفته است.