قلعه نویی: به سوالات حاشیه ای پاسخ نمی دهم

سرمربی تراکتورسازی که از پیروزی مقابل نفت خوشحال به نظر می‌رسید. در گفت و گو با خبرنگاران ترجیح داد درباره درگیری پایان بازی صحبتی به زبان نیاورد. 

قلعه‌نویی در ابتدای حرف‌هایش گفت: تشکر ویژه از هواداران که از تبریز و تهران آمدند و ما را تشویق کردند. کمی بی‌انصافی است که چه ببریم وچه ببازیم، برعلیه آقای عباسی شعار بدهند. از آقای زنوزی مالک گسترش هم ممنونم که مساعدت کردند و ما بازیکنان جدیدمان را گرفتیم. 

وی ادامه داد: هنوز 3 سهمیه دیگر داریم که از آن می‌توانیم استفاده کنیم تا تیم را تقویت کنیم چون می‌خواهیم در بازی‌های آسیایی و نیم فصل دوم با قدرت بیشتری به مصاف رقبا برویم. فرزاد حاتمی با ما قرارداد سفید بسته است. همین طور کیانی که این مساله برای تراکتور بسیار خوب است. فکر می کنم قرارداد این سه بازیکن که گرفته ایم زیر نیم ساعت بسته شد. باید بازیکنانی بگیریم که به ما کمک کنند.

سرمربی تراکتورسازی تصریح کرد: تیم من تنها توانایی ارائه فوتبال زیبا برای 45 تا 60 دقیقه را دارد چون از نظر بدنی خیلی عقب هستیم. با اینکه در سه بازی گذشته ما 7 امتیاز گرفتیم اما هنوز این تراکتور با تراکتور رویایی مدنظر من فاصله زیادی دارد. 

راجع به نیمکت نشینی سروش رفیعی اضافه کرد: رفیعی با تشخیص کادرفنی نیمکت نشین شد.

در پایان سرمربی تراکتور در پاسخ به سوال خبرنگاری راجع به درگیری‌های پایان بازی گفت: این بازی به قدری نکته قشنگ و زیبا داشت که باید به آنها پرداخت نه اینکه وارد حاشیه شد. من ترجیح می‌‌دهم راجع به بازی دلیرانه تیمم صحبت کنم و پاسخ سوالات حاشیه‌ای شما را ندهم.