تاج: منصوریان در حدی نیست که در مسابقه شرکت نکند

مهدی تاج در واکنش به اعتراض علیرضا منصوریان که به رئیس سازمان لیگ برتر کارت قرمز داده بود گفت: ما همان روز یکشنبه به تیم ها اعلام کردیم که ممکن است بازیها روز دوشنبه برگزار شود و اگر هوا بهتر نشود روز سه شنبه برگزار می شود. منصوریان و بقیه در حدی نیستند که در لیگ شرکت نکنند. ما این موضوع را با مدیران عامل باشگاه ها در میان گذاشتیم و بازهم تاکید می کنیم که کسی در حدی نمی دانیم که در مسابقات شرکت نکند.

وی در دفاع از تصمیمات سازمان لیگ گفت: سازمان لیگ نظم بسیار خوبی در برگزاری مسابقات در رده ها و دسته های مختلف داشته و نمره بسیار خوبی گرفته است در حدود 5 هزار مسابقه‌ای که در لیگ‌های فوتبال برگزار کرده‌ایم 7 درصد انحلال از برنامه داشتیم که آن هم در اختیار ما نبوده است.

رئیس سازمان لیگ برتر خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم سازمان لیگ روز یکشنبه به باشگاه ها اعلام کرد اگر هوا خوب شد مسابقات دوشنبه برگزار می‌شود در غیر این صورت به سه‌شنبه موکول خواهد شد اما کمیته اضطرار که کمیته‌ای امنیتی هم است به ما اعلام کرد هوای روز دوشنبه بهتر از سه‌شنبه است و اگر می‌خواهید بازی‌ها را برگزار کنید دوشنبه بهتر است.

مهدی تاج در پاسخ به این نظر که گفته می شود این برنامه ریزی به خاطر اردوی تیم امید بوده است گفت: امروز به مایلی‌کهن اعلام کردیم اگر امروز و فردا هوا بد بود اجازه بازی نمی‌دهیم اما برخی مثل آقای منصوریان صحبت کردند و گفتند که به سازمان لیگ کارت قرمز می دهیم چون ادبیاتشان خوب نبوده است. اصلاً چنین چیزی درست نیست. بدون قاطعیت نمی‌توان سازمان لیگ را اداره کرد ادبیات من تند نبود بلکه خیلی هم ‌آرام بود اما محکم بود.

رئیس سازمان لیگ در پایان به شعارهایی هم که علیه وی سرداده شده است اشاره کرد و گفت: برخی به لیدر خط می دهند که علیه ما شعار بدهند یا با ماسک به ورزشگاه می آیند. قطعا ما این مسائل را پیگیری می کنیم و با بانیان آن برخورد خواهیم کرد. سازمان لیگ طرفدار هیچ تیمی نیست.