وکیل کرار جاسم: استقلالی‌ها بدون دستور قضایی قفل را شکستند

توفیق امیری وکیل پایه یک دادگستری که اخیرا کرار او را به‌عنوان وکیلش انتخاب کرده است درمورد اتفاقات چند روز گذشته گفت: اقدامی که باشگاه استقلال انجام داد خارج از قانون است. باشگاه استقلال این ملک را در اختیار کرار قرار داده بود و برای گرفتن آن باید اقدامات قانونی انجام می‌داد. متأسفانه آنها خودشان وارد عمل شدند و این کار قانونی نبود.

 

امیری درمورد اینکه سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرده بود اجاره‌نامه به نام او بوده است، خاطرنشان کرد: قانون این اجازه را نمی‌دهد که آنها قفل منزل را بشکنند. قانون می‌گوید اگر قرار است چنین کاری صورت بگیرد باید طرح دعوا انجام شود و این کار با دستور قضایی صورت بگیرد. اگر در این زمینه دستور قضایی وجود داشت هیچ مشکلی نبود، ولی استقلالی‌ها بدون دستور قضایی قفل را شکستند.

 

وکیل کرار در قسمت دیگری از حرف‌هایش خاطرنشان کرد: این موضوع یک بحث اخلاقی محسوب می‌شود و به کرار توهین شده است. اقدام باشگاه استقلال حتی مجرمانه است و نباید انجام می‌شد. امیدوارم قبل از اینکه در مسیر دادگاه قرار بگیریم این مسئله حل‌وفصل شود و کار به شکایت کرار نرسد. شکایت این بازیکن از استقلال به ضرر این باشگاه خواهد شد.

 

امیری خاطرنشان کرد: تا شنبه منتظر می‌مانیم تا استقلال با کرار سازش کند و رضایت او را جلب کند. اگر این کار صورت نگیرد طرح شکایت می‌کنیم و من هم به‌عنوان وکیل کرار موظف هستم که کارم را انجام دهم.

 

امیری درمورد اینکه استقلالی‌ها برای راضی کردن کرار باید چه کاری انجام دهند، گفت: من اشاره کردم که این موضوع یک بحث اخلاقی است و استقلالی‌ها باید از کرار دلجویی کنند تا او تصمیمی برای شکایت نداشته باشد. به هر حال یکسری از وسایل شخصی این بازیکن نباید از ساختمان خارج می‌شد و البته من اشاره نمی‌کنم که چه چیزهایی بوده است. این وسایل هم باید به کرار بازگردانده شود.