محسن عاشوری در خصوص عملکرد پرسپولیس اظهار داشت: «پرسپولیس فصل را خوب شروع نکرد اما با این حال بازی‌های خوبی به نمایش گذاشت. در همان مقطع گفتم این تیم در خط دفاع دچار مشکل است اما هر چه از لیگ گذشت پرسپولیس در سازماندهی دفاعی پیشرفت خیلی خوبی کرد؛ هر چند هنوز در این زمینه با ضعف‌‌هایی مواجه است.»

 

وی ادامه داد: «نبود یک هافبک بازی‌ساز نیز در هفته‌های ابتدایی در پرسپولیس احساس می‌شد اما با آمدن محسن مسلمان شرایط خیلی بهتر شد. با این حال معتقدم این تیم در خط هافبک همچنان می‌تواند با صلابت بیشتری بازی کند و با شناختی که از برانکو دارم قطعا او می‌تواند در ادامه لیگ تیمش را در شرایط بهتری روانه مسابقات کند.»

 

هافبک پیشین پرسپولیس با بیان اینکه پرسپولیس در کار دفاعی بهتر شده است، یادآور شد: «آمار گل نخوردن پرسپولیس در هفته‌ای اخیر نشان می‌دهد این تیم در دفاع تیمی موفق بوده اما درباره اینکه گفته می‌شود در بازی با پدیده پرسپولیس در خط دفاع و دروازه‌بان مشکل داشته اظهار نظری نمی‌کنم چون این بازی را کامل ندیدم.»

 

عاشوری در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس در خط دفاع نیاز به تقویت و جذب بازیکن جوان دارد یا نه؟ گفت: «مدافعان پرسپولیس با وجود اینکه پا به سن گذاشته‌ هستند اما در شرایط بدنی خوبی قرار دارند. در فوتبال خیلی سن و سال ملاک نیست و مهم آمادگی بازیکنان است. اگر هم قرار است پرسپولیس برای آینده خود در این پست سرمایه‌گذاری کند فکر کنم کنعانی‌زادگان که در حال حاضر در ملوان و تیم ملی بازی می‌کند فصل آینده می‌تواند با بازگشت به پرسپولیس خط دفاع این تیم را تقویت کند.»

 

وی در رابطه با اینکه پرسپولیس می‌تواند در لیگ قهرمان شود یا نه، یادآور شد: «تیم فعلی پرسپولیس در بیشتر خطوط جوان است و بازیکنانی در اختیار دارد که در چند سال آینده می‌توانند برای این تیم بازیکنان موثری باشند. چنانچه این تیم فعلی حفظ و تا حدی تقویت شود برای فصل آینده من پرسپولیس را شانس اول قهرمانی می‌دانم.»