منصوریان:صادقیان هیچ جایی نمی رود!

علیرضا منصوریان در خصوص برگزاری کلاس‌های یادگیری زبان انگلیسی برای بازیکنان نفت گفت: علت این تصمیمی که من گرفتم این است که ما بازیکن جوان و آینده‌دار در تیم‌مان زیاد داریم که آنها آماده ترانسفر شدن هستند. این بازیکنان یا عضو تیم ملی می‌شوند و یا اینکه برای باشگاه‌هایشان باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنند و باید مکالمه اولیه انگلیسی را بلد باشند چرا که باید قبول کرد یادگیری زبان جدید یک زندگی جدید است.

وی ادامه داد: در همین رابطه معلم زبان انگلیسی خودم را برای بازیکنان می آورم و بازیکنان باید به اجبار در این کلاس‌ها شرکت کنند. ابتدا اجبار بود که بازیکنان همگی با هم ناهار را صرف کنند و اگر بازیکنی در زمان ناهار خوردن غیبت می‌کرد او را از لیست 18 نفره کنار می‌گذاشتم و حالا اگر بازیکنی هم در کلاس‌های یادگیری زبان انگلیسی غیبت کند او را هم از لیست 18 نفره کنار می‌گذارم. من خودم در اروپا بازی کردم و نباید بازیکنی بدون یادگیری زبان فوتبال بازی کند که مجبور شود در رختکن با ایما و اشاره و لبخند کارش را انجام دهد.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص متنی که پیام صادقیان در اینستاگرام منتشر کرده مبنی بر اینکه از نفت خواهد رفت و منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت هم گفته نام صادقیان در لیست مازاد قرار دارد، گفت: من هنوز با صادقیان درباره متنی که منتشر کرده صحبت نکردم اما او در تیم ما شرایط خوبی داشت اما دو سه هفته مصدوم شد. صادقیان یک بازیکن 24 ساله است و فکر می‌کنم شاید احساسی شده که این حرف‌ها را زده است.

وی درباره اینکه اما قنبرزاده اعلام کرده نام او در لیست مازاد تیم نفت است، گفت: صادقیان جوان ساده‌ای است و چیزی در قلبش نیست اما احساسی شده که این حرف را مطرح کرده است. باید بگویم صادقیان قطع به یقین و قطعا از نفت جدا نمی‌شود و جایی نخواهد رفت. ما با اعضای کادر فنی قصد داریم با این بازیکن جلسه‌ای برگزار کنیم تا ببینیم چرا این حرف را مطرح کرده است.