سعید عزت الهی هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان که به دلیل تعطیلات لیگ روسیه هم اکنون در ایران به سر می برد یکی از لژیونرهایی بود که نامش برای حضور در تیم امید مطرح می شد اما به نظر میرسد این بازیکن در نهایت مد نظر خاکپور برای قرار گرفتن در ترکیب تیم امید ایران جهت حضور در انتخابی المپیک قرار نگرفته است. هافبک مورد علاقه کی روش که در نیم فصل اول به دلیل صادر نشدن کارت بازیش نتوانست برای روستوف به میدان برود امیدوار است از نیم فصل دوم بتواند به میادین باز گردد. در ادامه گفت و گو با سعید عزت الهی را می خوانید.

* ابتدا از آخرین وضعیت صدور کارت بازی ات برای حضور در نیم فصل دوم لیگ روسیه بگو.

فعلا که فدراسیون های اروپایی در تعطیلات سال نو میلادی به سر می برند و نتوانستیم مراحل اداری صدور کارت بازی ام را پیگیری کنم. البته تمام کارها انجام شده و فقط فدراسیون اسپانیا باید نامه ای را به فدراسیون کشورمان ارسال کند تا آنها ITC مرا برای حضور در باشگاه روستوف روسیه صادر کنند.

*با این وضعیت قطعا می توانی در نیم فصل دوم برای روستوف بازی کنی؟

به صورت قطعی نمی توانم صحبت کنم اما طبیعتا باید مشکل من حل شود. دیگر بیشتر از این طاقت ندارم تا دور از میادین بمانم و تشنه بازی کردن هستم. امیدوارم هرچه سریع تر مراحل اداری صدور کارت بازی ام انجام شود و بتوانم در ترکیب روستوف توانایی های خودم را نشان دهم.

*تمرینات روستوف از چه زمانی آغاز خواهد شد؟

ما باید از 20 دی ماه در دوبی کار خود را برای نیم فصل دوم آغاز کنیم. من احتمالا مستقیما از تهران به دوبی می روم.

*شنیدیم چند وقتی است دچار مصدومیت هم شده ای.

بله. بعد از دیدار تیم ملی مقابل ترکمنستان از ناحیه کشاله دچار کشیدگی شدم و بعد از آن نتوانستم حتی در تمرینات روستوف شرکت کنم. الان هم روند درمانی خودم را در ایران دنبال می کنم و امیدوارم هرچه سریع تر بتوانم برای حضور در میادین آماده شوم.

*نام تو برای حضور در ترکیب تیم امید جهت شرکت در رقابت های انتخابی المپیک در کنار نام آزمون و جهانبخش مطرح می شد اما به نظر می رسد بیشتر اصرار مسئولان این تیم حضور آن دو بازیکن دیگر است.

من هم فقط در رسانه ها این موضوع را شنیدم اما هیچ صحبتی به صورت مستقیم از سوی مسئولان تیم امید با من نشده است. به هر حال هر زمانی که صلاح بدانند من در خدمت تیم ملی هستم اما حتما نیازی به من نداشتند که صحبتی با من نکردند. در روزهای اخیر شنیدم سردار آزمون و علیرضا جهانبخش با مسئولان تیم امید دیدار کردند اما هیچ پیغامی در این باره به من نرسید.

*خودت دوست نداشتی تیم امید را در این رقابت ها همراهی کنی؟

همان طور که گفتم دوست دارم به تیم ملی کشورم کمک کنم. همان طور که در تیم ملی بزرگسالان بازی کردم می توانستم در ترکیب تیم امید هم با تمام جان و دل به میدان بروم اما تصمیم با من نیست. البته مصدومیت نسبتا شدیدی هم دارم که فعلا اجازه نمی دهد شرایط بازی کردن داشته باشم.

*با سردار آزمون در روزهای اخیر صحبتی در این باره داشته ای؟

خیر. در چند روز اخیر تماسی با سردار نداشتم. البته همانطور که گفتم این تصمیم کادر فنی تیم امید است.

*در برنامه 90 این هفته که سردار آزمون مهمان عادل فردوسی پور بود، مجری برنامه اعلام کرد تو ادعا کردی از سردار خوش تیپ تر هستی اما حالا با جراحی بینی او شاید اوضاع متفاوت باشد.

من به هیچ عنوان چنین حرفی را نزدم. اصلا در ذات من چنین چیزی نیست که ادعایم شود و بگویم بهترین هستم. همیشه قضاوت درباره خودم را چه از نظر ظاهری و چه از نظر فوتبال بازی کردن بر عهده دیگران می گذارم. فکر می کنم عادل فردوسی پور به خاطر اینکه برنامه اش کمی هم شکل طنز بگیرد این صحبت ها را مطرح کرد وگرنه بحثی درباره ظاهر من و سردار تا به حال مطرح نشده بود.