واکنش قلعه نویی به شکست دربرابر علی کریمی

امیر قلعه نویی سرمربی تیم تراکتورسازی که توانسته در سه بازی از لیگ برتر 7 امتیاز برای نماینده تبریز کسب کند، امیدوار است با جذب سه یار دیگر تیمش را در کورس قهرمانی قرار دهد.

این مربی در گفت و گویی با  کاپ، شرکت کرده که متن آن را در زیر می خوانید:

* قطعا از سه دیداری که به همراه تراکتورسازی در لیگ برتر پشت سر گذاشته اید، رضایت دارید.

البته ما الان دو، سه مشکل جدی داریم که یکی از آنها به بحث بدنی بچه ها برمی گردد. تیم از دقیقه 60، 70 افت می کند اما آمار نشان می دهد که تغییرات خوبی داشته ایم و کسب 7 امتیاز بدون گل خورده نشان دهنده تلاش خوب بچه های ماست که این بحث زمانی مهم تر می شود که می بینیم 6 امتیاز بیرون از خانه کسب کرده ایم. با این حال بنده معتقدم این تراکتور تا رسیدن به تیم آرمانی مردم تبریز فاصله دارد. 

* سه خرید تازه داشته اید که در همان بازی اول شان برای تراکتور عملکرد نسبتا خوبی داشتند؛ درباره آنها صحبت کنید!

بله ما براساس نقاط ضعف تیم دست به خرید زدیم. فرزاد حاتمی را گرفتیم چون مهاجم هدف نداشتیم و یک بازیکن مثل مهدی کیانی را آوردیم تا خلا چنین بازیکنی را در مرکز زمین از بین ببریم که جا دارد همین جا از آقایان زنوزی، کمالوند، سمندر، حسین زاده و خطیبی نهایت تشکر را داشته باشم. نفر سوم ما ایوب کلانتری بود که هرچند در بازی با نفت عملکرد  بدی نداشت اما باید بیشتر از این خودش را باور کند. 

* وضعیت بختیار رحمانی به کجا کشید؟

بختیار خودش باید مشکلش را حل کند. ما دوست داریم بختیار آماده را داشته باشیم. این بازیکن تا برج 5 سرباز است و برای حل مشکلش باید مراحل قانونی و اداری را طی کند لذا بنده به عنوان مربی و مسوول فنی تیم نه می توانم سربازی او را زودتر به پایان برسانم و نه دیرتر. مشکلات اداری بختیار ربطی به من ندارد. 

* با این وجود اگر مشکلش را حل کند شما او را می خواهید؟

شما بگویید که  کدام مربی در ایران بختیار را نمی خواهد؟ قطعا اگر بختیار همان بختیار رحمانی آماده که در خط هافبک می درخشید باشد، او را می خواهم.

* ادینیو چه طور؟

او در لیست ما هست  اما اخیرا مصاحبه کرده و گفته باشگاهش رضایتنامه نمی دهد. اگر بتواند رضایتنامه اش را بگیرد به این بازیکن احتیاج داریم. 

* اما برخی بر این نظر هستند که ادینیو بازیکن آماده سابق نیست؛ نگران نیستید که نتواند برای تراکتور مثمرثمر باشد؟

بنده ادینیو ناآماده را هم می خواهم. 

* تیم شما دربی مهم تبریز را پیش رو دارد؛ درباره آن بازی صحبت کنید!

همانطور که شما گفتید این بازی برای هر دو تیم مهم است و ما نیز در راستای برنامه های خود و برای ادامه نوار موفقیت به برد در این بازی نیاز داریم و از آنجایی که هر دو تیم انگیزه دارند، تصور می کنم بازی زیبایی از کار دربیاید و امیدوارم مردم تبریز استقبال خوبی از این مسابقه داشته باشند. 

* اخیرا نام شما در نظرسنجی برنامه 90 مطرح شد؛ نظر خودتان چیست؟

اولا بنده برنامه را ندیده ام و فقط از دوستانم شنیدم، ثانیا معتقدم در حد حضور در بین کاندیداها نبوده ام اما اینجا یک بحث دیگر هم مطرح است، اینکه؛ اگر قرار است بازیکنی را در یک نظرسنجی شرکت دهند باید بیوگرافی وی و فیلم هایی از بازی هایش را پخش کنند تا مردم با دیدن آنها نظر بدهند به طور مثال مردم بدانند امیر قلعه نویی در دوران بازیگری اش چند جام آورده است. با این حال به نظر مردم احترام می گذارم. 

* تا جایی که ما می دانیم شما در پست های دیگر هم بازی کرده اید!

بله. اصلا سالی که ما با استقلال قهرمان آسیا شدیم بنده هافبک هجومی نبودم و به عنوان هافبک دفاعی بازی می کردم و بسیاری از بازی های دوران حضورم در استقلال را هافبک دفاعی بودم.