پژمان نوری با انتقاد از شرایط زمین ورزشگاه تختی انزلی در خصوص دیدار تیمش مقابل استقلال گفت: شرایط نامناسب زمین، دو تیم را مجبور کرد که جنگ اصلی را به میانه میدان ببرند و این جنگ در نهایت برنده نداشت.

وی افزود: متاسفانه گل‌های راحتی دریافت می‌کنیم و امروز می‌توانستیم هر دو گل را نخوریم. خدا را شکر این گل‌‌ها را جبران کردیم و بعد از چند هفته مشکلات گلزنی‌مان حل شد. فکر کنم امروز، روز خوب ملوان بود و بازی نیز آنقدر جذاب بود که تماشاگران از آن لذت برده باشند. 

نوری خاطرنشان کرد: کسب یک امتیاز از این بازی نه برای ملوان خوب است و نه برای استقلال چرا که هر دو تیم دنبال سه امتیاز بودند و شاید همین مسئله باعث شد بازی درگیرانه و خوبی را شاهد باشیم. 

بازیکن ملوان در واکنش به این موضوع که گفته می شود بازیکنان این تیم قبل از این بازی اولتیماتوم داده بودند در صورت عدم دریافت پول در زمین حاضر نخواهند شد خاطرنشان کرد: بحث اولتیماتوم نبود، بازیکنان ملوان دلخوری‌هایی به خاطر مسائل مالی داشتند. قرار بود قبل از بازی با استقلال مسئولان به قول‌هایشان عمل کنند اما این اتفاق رخ نداد و بازیکنان روز چهارشنبه در تمرین اصلا روحیه خوبی نداشتن.  در همان جلسه تمرین ما بازیکنان دور هم جمع شدیم و این نتیجه رسیدیم که به خاطر مردم خوب انزلی بهترین عملکرد را در بازی با استقلال داشته باشیم و فکر کنم همین طور شد و امروز تماشاگران شاهد یک ملوان متفاوت با دیدارهای قبل بودند.

نوری درباره اینکه چرا خودش در پشت ضربه پنالتی قرار نگرفت عنوان کرد: من پنالتی زن خوبی نیستم و خوشبختانه سیدجلال رافخایی خیلی خوب این ضربات را می‌زند. 

وی درباره شعارهایی که در این بازی علیه عمران‌زاده سرداده شد اظهار داشت: در این زمینه تا حدی خود حنیف مقصر است چرا که هر بار که او به انزلی می‌آید این اتفاق رخ می‌دهد. تا حدی هم بعضی تماشاگران شیطنت می‌کنند اما خیلی وقت است که چنین اتفاقاتی در انزلی شاهد نیستیم و مردم فهیم انزلی حتی به تیم میهمان هم احترام می‌گذارند.