منصور قنبرزاده در رابطه با پیروزی دیروز تیمش برابر صبای قم اظهار داشت: «فکر می کنم یکی از بازی های خوب نفت تهران را در طول 17 هفته ای که از مسابقات گذشت را شاهد بودیم. جوانانی که در ترکیب نفت به میدان می روند کاملا جا افتاده اند و با انگیزه بازی می کنند. امیدوارم این روند صعودی که از چند هفته قبل آغاز شده بعد از تعطیلات نیز ادامه دار باشد.»

 

وی درباره ارزیابی اش از عملکرد نفت در طول 17 هفته از لیگ برتر عنوان کرد: «متاسفانه نفت کمی با بدشانسی مواجه شد. چون ما 8،9 بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در هشتاد درصد بازی های امسال در اختیار نداشتیم. همین باعث شد تا در هفته های ابتدایی نتایج خوبی نگیریم اما در 8،9 هفته اخیر به تدریج تیم در قالب جدیدش جا افتاد و 16 امتیاز کسب کرده. مثلا ما در پنج بازی اخیر چهار برد را کسب کردیم که نتیجه خوبی محسوب می شود. در واقع همان 8 بازی ابتدایی که ما فقط پنج امتیاز کسب کرده بودیم باعث شد ما جایگاه خوبی در جدول نداشته باشیم. با این حال فاصله امتیازات آن قدر زیاد نیست که به ادامه رقابت ها خوش بین نباشیم.»

 

مدیرعامل نفت تهران درباره احتمال برگزاری اردو در تعطیلات نیم فصل تصریح کرد: «ما قطعا اردویی ده روزه ای را برای تقویت تیم در داخل یا خارج از کشور برگزار خواهیم کرد. چند گزینه برای برگزاری اردو داریم اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده ایم. با توجه به اینکه مصدومان ما بعد از تعطیلات به ترکیب تیم باز می گردند به ادامه فصل بسیار خوش بین هستیم.»

 

قنبرزاده درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات این تیم گفت: «امروز جلسه ای را با کادر فنی برگزار خواهیم کرد تا تصمیمات لازم را برای نقل و انتقالات تیم اتخاذ کنیم. من نمی توانم از خودم چیزی در این باره اعلام کنم و باید بعد از تعامل با کادر فنی این اتفاق رخ دهد.»

 

وی درباره اینکه پس چطور پیام صادقیان را بدون هماهنگی با کادر فنی در لیست مازاد قرار داده خاطرنشان کرد: «صادقیان را بازیکن مازاد اعلام نکردیم بلکه او را به دلیل درخواستی که خودش داشت در لیست فروش قرار دادیم. تقاضای این بازیکن این بود که روند پرداختی های باشگاه بهتر از این باشد اما ما نمی توانیم قول دهیم که این اتفاق رخ دهد و به خاطر همین اعلام کردیم هر باشگاهی صادقیان را می خواهد اعلام کند.»

 

وی در واکنش به اینکه منصوریان اعلام کرده صادقیان قطعا از نفت جدا نمی شود، اذعان داشت: «آن سه نفری که نامشان را روی سایت باشگاه اعلام کردیم قطعا از ما جدا خواهند شد. وقتی یک بازیکن در صفحه شخصی خود که همه از جمله هوادار و خبرنگار آن را می بینند می نویسد می خواهد از تیم جدا شود این بحث فنی نیست که ما بخواهیم از کادر فنی استعلام بگیریم. این موضوع یک بحث کاملا مدیریتی است. به خاطر همین من بدون مشورت با کادر فنی اعلام کردم هرباشگاهی صادقیان را می خواهد باید به باشگاه نفت اعلام کند تا از نظر مالی به توافق برسیم.»

 

مدیرعامل نفت تهران در پاسخ به این سوال که اگر باشگاهی متقاضی صادقیان نبود تکلیف او چه می شود، گفت: «به هر حال ما نمی توانیم بازیکنی را به زور از لیست مان خارج کنیم اما معتقدم صادقیان حتما تیمی را برای خودش آماده کرده که چنین مطلبی را روی صفحه شخصی اش قرار داده است.»

 

قنبرزاده در پایان در واکنش به شایعه اختلافش با منصوریان خاطرنشان کرد: «اینها همه شایعه است. به نظرم اصلا در شان باشگاه نفت و شخص منصوریان هم نیست. ما هیچ اختلافی با کادر فنی نداریم. البته ممکن است نقطه نظرات مان متفاوت باشد و آن ها را به یکدیگر اعلام کنیم اما این موضوع بدان معنا نیست که از منصوریان حمایت نکنیم. قطعا منصوریان با قدرت به کارش در نفت ادامه می دهد و مورد حمایت باشگاه قرار دارد.»