وقتی طالب لو صدای اعتراض افشارزاده را درآورد

بهرام افشارزاده  درباره توقف استقلال مقابل ملوان در انزلی اظهار داشت: به نظرم دیروز استقلال استحقاق پیروزی و کسب سه امتیاز را داشت اما بی دقتی برخی بازیکنان در نیمه دوم باعث شد پیروزی از دست برود. البته در این میان نبود برخی بازیکنان مثل خسرو حیدری و مهدی رحمتی به ما ضربه زد اما به هر حال باید این بازی را فراموش کنیم و به فکر آینده باشیم.

 

وی همچنین افزود: به نظرم اگر مهاجمان ما از سه، چهار موقعیت تک به تکی که به دست آوردند استفاده می کردند می توانستیم با اختلاف زیاد ملوان را شکست دهیم. از طرفی وحید طالب لو دروازه بان ما بی جهت به حریف پنالتی داد درحالی که باید آن توپ را رها می کرد تا بازیکن حریف به بیرون برود. ای کاش بازیکنان ما کمی دقت می کردند تا الان با اختلاف بیشتری در صدر جدول بودیم. البته باید به تیم ملوان هم تبریک بگویم که در نیمه دوم بسیار خوب در مقابل صدرنشین جدول ظاهر شدند.

 

سرپرست باشگاه استقلال درباره ارزیابی اش از عملکرد این تیم در 17 هفته گذشته از لیگ برتر امسال تصریح کرد: به نظرم بازیکنان و کادر فنی بسیار خوب کار کردند و نتیجه اش این شده که حالا ما بتوانیم با در اختیار داشتن صدر جدول به تعطیلات برویم. باید از آنها قدردانی کنیم چون بدون توجه به حواشی کار خودشان را انجام دادند و در تمام بازی ها به فکر پیروزی بودند.

 

افشارزاده درباره اعتراض کادر فنی و بازیکنان استقلال به فحاشی هواداران ملوان خاطرنشان کرد: من هم شنیدم توهین های زیادی به بازیکنان ما به ویژه حنیف عمران زاده شده است اما در حال پیگیری این موضوع هستم تا دقیقا برایم مشخص شود که چه اتفاقی در انزلی رخ داده است. تا زمانی که برایم روشن نشود دلیل این اتفاقات چه بوده در این باره اظهارنظری نمی کنم.

 

وی درباره شانس قهرمانی استقلال در این فصل گفت: به قهرمانی تیم کاملا امیدوار هستیم. البته تمام مدیران عامل باشگاه ها که تیم شان شانس قهرمانی دارد مثل من امیدوارند بازیکنانی که در اختیار تیم شان قرار دارد برای قهرمانی تلاش کنند. می خواهیم برنامه های خوبی را برای تقویت تیم در نظر بگیریم. امیدوارم بعد از تعطیلات نیز استقلال بتواند مثل قبل بازی های خوب خود را به نمایش بگذارد.

 

سرپرست باشگاه استقلال درباره اینکه برای اردوی نیم فصل چه برنامه ای را در نظر گرفته گفت: باید با کادر فنی جلسه بگذاریم و مشورت کنیم و پس از آن تصمیم نهایی را برای اردوی نیم فصل بگیریم. تا این لحظه که با شما صحبت می کنم هیچ برنامه ای برای نیم فصل قطعی نشده اما باید تا فردا نهایت پس فردا برنامه اردوی استقلال را اعلام خواهیم کرد.

 

وی در پایان در خصوص نقل و انتقالات استقلال و شایعاتی که پیرامون جذب بازیکنانی نظیر نویدکیا و مهرداد محمدی شنیده می شود اذعان داشت: قطعا برای جذب بازیکن برنامه هایی داریم و با باشگاه هایی که بازیکنان مدنظر ما را در اختیار دارند مذاکره می کنیم اما تا چیزی قطعی نشده اعلام نخواهیم کرد. تا الان فقط جذب مهدی مومنی قطعی شده که دیروز هم در ترکیب تیم به میدان رفت.