شاهرودی در این باره گفت: ما از بازی‌های قبل مقابل ذوب، ملوان هم باید می‌بردیم ولی متاسفانه اشتباهات فردی خیلی به تیم ما ضربه زد. در بازی با استقلال اهواز هم بازیکنان ما برای کسب نتیجه استرس زیادی داشتند که خدا را شکر موفق شدیم نتیجه بازی را به دست بیاوریم.

 

او ادامه داد: به نظر من استقلال اهواز هم تیم خوب و ریشه دار ایران است ولی متاسفانه شرایط مالی خوبی ندارد و به همین دلیل تعدادی از بازیکنان این تیم هم قهر کرده بودند. متاسفانه مسوولین در ابتدای فصل یک تعداد بازیکن جوان را دورهم جمع می‌کنند بعد از آنها را به امان خدا رها می‌کنند. من خیلی متأسف شدم وقتی‌که دیدم این تیم حتی پول هتل را ندارد پرداخت کند!

 

وی افزود: با وجود اینکه این اولین برد بعد از حضور آقای کاظمی در سیاه‌جامگان بود ولی از قبل آقای عباسی با همه اتمام‌حجت کرده بود که تحت هر شرایطی و حتی اگر تیم به لیگ یک برود آقای کاظمی در سیاه‌جامگان می‌ماند. اما من به طرفداران این تیم قول می‌دهم که قطعاً تیم ما در نیم‌فصل دوم به هیچ وجه سقوط نمی‌کند و سیاه‌جامگان جزو تیم‌های میانه جدول خواهد بود.

 

شاهرودی گفت: درست است که بازیکنان جوانی به ما اضافه شدند ولی آنها هنوز جای کار دارند و هنوز آماده نشده‌اند مخصوصاً بازیکن نیجریه‌ای ها و بازیکن سوئدی ما که نیاز به بدنسازی دارند امیدوارم در تعطیلات آماده شوند.

 

مربی سیاه‌جامگان در مورد پرسپولیس، اضافه کرد: به تیم محبوبم پرسپولیس تبریک می‌گویم و امیدوارم که روز به روز شرایطش بهتر شود. به عقیده من با توجه به امتیاز از دست دادن استقلال، پرسپولیس شانس اول قهرمانی است.

 

او در پایان گفت: داوری‌ها قابل‌احترام است ولی به نظر من داوران ما نیاز به آموزش و برگزاری کلاس‌های بیشتری دارند و واقعاً قضاوت بعضی از آنها در سطح لیگ برتر نیست.