ضربه‌ای که جاسم کرار عراقی به لحاظ فنی و حاشیه‌ای به تیم استقلال وارد کرد کار را به جایی رسانده که چشم مسئولان این تیم برای جذب بازیکن خارجی ترسیده و همین باعث شده تا بهرام افشارزاده سرپرست آبی‌پوشان وقتی با این سوال مواجه می‌شود که استقلال بازیکن خارجی می‌گیرد بدون لحظه‌ای مکث بگوید ۹۹ درصد بازیکن ایرانی جذب می‌کنند.

 

البته این صحبت را افشارزاده در حالی مطرح می‌کند که این روزها بازیکنان خارجی زیادی به استقلال پیشنهاد می‌شود و طبیعی است که کادرفنی این تیم هم به بررسی شرایط این بازیکنان بپردازد.

 

پرویز مظلومی برای تقویت تیم خود دست روی بازیکنان ایرانی گذاشته بود که باشگاه‌های این بازیکنان سخت حاضر به از دست دادن آنها می‌شوند و مشخص است که استقلال برای پر کردن نقاط ضعف خود مجبور است که بازیکن خارجی جذب کند.

 

در همین راستا یک هافبک تهاجمی اهل کرواسی با ۲۹ سال سن مورد توجه کادرفنی استقلال قرار گرفته است. این بازیکن که گفته می‌شود بازی‌های او تداعی کننده نحوه بازی مجتبی جباری است در صورتی که هیات مدیره استقلال رزومه این بازیکن را تایید کند به ایران می‌آید.

 

البته مسئولان استقلال این بار برای اینکه جلوی اتفاقاتی نظیر ریوالدو و کرار گرفته شود تصمیم گرفته‌اند قبل از هر توافقی از بازیکن مذکور تست پزشکی گرفته و همچنین ۱۰ روز در تمرینات شرکت کند و زیر نظر روانشناس هم باشد و در صورت تایید نهایی با او وارد مذاکره شوند.

 

استقلال به نظر در لیست خود می‌تواند ۴ بازیکن جدید جذب کند اما باید دید این باشگاه می‌تواند بازیکن ایرانی جذب کند یا خیر.