مقابل تراکتورسازی و سایپا باید ۶ امتیاز می‌گرفتیم

سیدمهدی سیدصالحی  در مورد دو بازی اخیر گسترش فولاد که در ترکیب تیم قرار گرفت گفت: ما در هر دو بازی مقابل سایپا و تراکتورسازی مستحق کسب سه امتیاز بودیم و باید از این دو بازی 6 امتیاز می‌گرفتیم که متاسفانه اینطور نشد.در بازی با تراکتورسازی هم روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده بودیم و حتی گل اول را هم زدیم اما روی یک غفلت گل مساوی را خوردیم و نتوانستیم 3 امتیاز را بگیریم.

وی در مورد شعارهایی که هواداران تراکتورسازی سر دادند تاکید کرد: این اتفاق در سال‌های گذشته هم برای من رخ داد و با آن غریبه نیستم. وقتی در سپاهان بودم و مقابل استقلال قرار گرفتم این اتفاق افتاد و وقتی با استقلال هم مقابل سپاهان بازی کردم چنین چیزهایی را دیدم. هواداران اگر بازیکن سابق تیمشان را نمی‌خواهند تشویق کنند حداقل فحش ندهند. این چیزها واقعا قشنگ نیست و چه دلیل دارد به خانواده بازیکنان توهین شود؟

سیدصالحی در مورد کار کردن با فراز کمالوند عنوان کرد: در این مدت خیلی چیزها از او یاد گرفتم و کاش ابتدای فصل به این تیم می‌آمدم. اگر 3 سال قبل با این مربی کار می‌کردم حتی به تیم ملی هم می‌رسیدم. او با بازیکنان رفتار بسیار خوبی دارد و به معنای واقعی مثل یک رفیق برای ماست.