او در این مصاحبه حضور نویدکیا در استقلال را منتفی دانسته و در ادامه درخصوص استیماچ و حاج‌صفی هم حرف‌های جالبی را مطرح می‌کند.

 

این روزها بحث جابه‌جایی رسول نویدکیا با علیرضا رمضانی از استقلال است.

باشگاه استقلال پیشنهاد داده بود که ما در قبال رمضانی، رسول نویدکیا را به آنها بدهیم، ما هم این موضوع را با خود نویدکیا مطرح کردیم.

 

نظر نویدکیا چه بود؟

نظر خودش راجع به حضور در استقلال منفی بود و بعد از این صحبت، ما هم به نویدکیا اعلام کردیم که باشگاه به او نیاز دارد.

 

خیلی‌ها از کار باشگاه سپاهان انتقاد کردند.

باشگاه ما تمایلی برای از دست دادن نویدکیا نداشت و در این خصوص خیلی حرفه‌ای برخورد کرد، یعنی وقتی پیشنهادی از سوی باشگاه استقلال رسید، ما آن پیشنهاد را با خود بازیکن مطرح کردیم که پاسخ او هم منفی بود، به همین جهت پرونده حضور نویدکیا از دید ما بسته شده است.

 

برنامه اردوی خارجی برای تعطیلات در نظر ندارید؟

تیم ما تا چهارشنبه تعطیل خواهد بود و از آن به بعد یک اردوی خارجی در ترکیه برگزار خواهیم کرد.

 

مشکل ITC پریرا و پادوانی حل شد؟

منتظر ITC این دو بازیکن هستیم اما با توجه به در پیش بودن تعطیلات به احتمال فراوان ITC این دو بازیکن هم خواهد رسید و آنها ان‌شاءا... از بازی با پرسپولیس در صورت صلاحدید سرمربی‌مان قادر خواهند بود سپاهان را همراهی کنند.

 

چه مشکلاتی در این مدت سپاهان را اذیت کرد؟

متأسفانه ما به یکسری از مشکلات برخوردیم و در این رابطه کمبود بازیکن کم‌کم احساس شد که تا حدودی هم اذیت‌مان کرد.

 

قطعاً منظورتان حاج‌صفی است، چرا با جدایی او موافقت کردید؟

من از اول مخالف جدایی حاج‌صفی بودم اما چون حاج‌صفی در قرارداد ابتدای فصلش قید کرده بود که اگر پیشنهاد خارجی برسد، قادر به ترک سپاهان خواهد بود، جدا شد؛ موضوعی که البته قبل از آمدن و حضور من در باشگاه سپاهان منعقد شده بود، پس از آن هم دست باشگاه بسته بود، ضمن اینکه از سوی دیگر نخواستیم جلوی پیشرفت حاج‌صفی را بگیریم اما واقعاً بهتر بود احسان به یک تیم بهتر و قوی‌تر می‌رفت؛ موضوعی که انتظار داریم این امر مهیا شود. چون احسان لیاقت حضور در بهترین تیم‌های اروپایی را دارد.

 

قبول دارید که استیماچ تاکنون نتوانسته خوب نتیجه بگیرد؟

استیماچ تغییرات خوبی در تیم سپاهان به لحاظ فنی ایجاد کرد اما باید بپذیریم که چون در فشار مسابقات اضافه شد، فرصت چندانی برای انجام تغییرات و کارهای بلندمدت نداشت و فقط موفق شد کارهای کوتاه‌مدتش را در تیم ما عملی سازد. خود ما هم می‌دانستیم که تا به تعطیلات نرویم، استیماچ نمی‌تواند همه موارد خواسته شده و نتایج لازم را کسب کند.

 

با اضافه شدن دو برزیلی، پرونده نقل ‌و انتقالات تیم‌تان بسته خواهد شد؟

ما در پست‌های هافبک و فوروارد، یکی، دو بازیکن جدید دیگر را به جمع بازیکنان فعلی‌مان اضافه خواهیم کرد.

 

10 امتیاز اختلاف امتیازتان با صدر جدول جبران‌شدنی است؟

صد درصد اختلاف 10 امتیازی برای سپاهان با صدر جدول جبران‌شدنی است، چون لیگ امسال طوری است که 10 تیم اول شرایط جنگیدن برای صدرنشینی و بالانشینی را دارند و 6 تیم پایین جدول هم برای اینکه سقوط نکنند، در حال تلاش هستند.

 

انتظارتان از استیماچ در نیم‌فصل دوم چیست؟

نگران نتایج استیماچ نیستیم اما انتظارمان از مربی کروات‌مان این است که هیچ نتیجه‌ای را در نیم‌فصل دوم به راحتی از دست ندهیم.