درخشان که از شنیدن ماجرا ناراحت شده بود با انتقاد از رویه و رفتار سوشا گفت: او قدر فرصتی که پارسال به او دادم ندانست، من به خاطر این که یک جوان برای تیم ملی تربیت کنم به او میدان دادم و نیلسون گلر خوب برزیلی را رد کردم تا به او امید و اعتماد بدهم، اگر نیلسون را نگه داشته بودم هم پرسپولیس بهتر نتیجه می‌گرفت وهم آبرویم را برای او به خطر نمی‌انداختم.

 

درخشان با ابراز مجدد تأسف می‌گوید بازیکنان انسان هستند و مثل انسان‌های دیگر اختیار دارند که مسیر زندگی خود را تعیین کنند، من در پرسپولیس جای کرمانی وپیوس را به مهدوی کیا و بزیک دادم و جای نادر باقری را به نیما نکیسا و البته آنها از این فرصت‌ها بهره بردن و به تیم ملی رفتند اما سوشا مکانی ندانست که چطور باید رفتار کند.

 

سرمربی پارسال پرسپولیس درباره وضعیت تیم گفت، دلم با تیم پرسپولیس است واز بازی خوبش خوشحالم و البته بیشتر خوشحالم که بازیکنانی که من برای اولین با آنها را فیکس کردم یا باعث بیرون رفتن آنها از افت شدم عوامل موفقیت تیم شده‌اند، از درخشش طارمی، عالیشاه، نوراللهی و کمندانی خوشحالم واعتقاددارم این تیم در پایان شانس قهرمانی دارد.

 

درخشان که هنوز مطالبات خود را از پرسپولیس دریافت نداشته است می‌گوید درباره پرسپولیس تلاش دارم که حرف‌های خاصی به زبان نیاورم بنا به راین مصاحبه زیادی انجام نمی‌دهم.

 

درخشان تأسف خود را از بابت این ابراز دارد که پرسپولیس پارسال را خودش نبسته است، او می‌گوید امسال دیگر اشتباه پارسال را نکردم و پیشنهاد تیم ته جدولی اما صاحب نام لیگ یک را نپذیرفتم چون این تیم را خودم نبسته‌ام، ترجیح می‌دهم از این به بعد تنها در تیم‌هایی کار کنم که خودم آنها را بسته باشم.