رویانیان: بازداشت مکانی به پرپولیس ضربه می زند

محمد رویانیان در حاشیه دیدار خیریه دو تیم آکادمی کیا و کودکان کار گفت: به‌احترام مهدی مهدوی‌کیا، علی دوستی‌مهر و مسئولان مدرسه کودکان کار به محل برگزاری این بازی آمدم. با حضور در ورزشگاه خاطرات‌مان زنده شد و از بازی هم لذت بردم. خوشبختانه بچه‌ها هم شاداب بودند و خوب بازی کردند. من هم خوشحالم که این بزرگان و رسانه‌ها امروز آمدند و به این بازی خیریه اهمیت دادند.

وی با اشاره به دیدارش با مهدوی‌کیا افزود: دلم برای مهدی مهدوی‌کیا تنگ شده بود و این را به خودش هم گفتم. وقتی او را دیدم یاد شخصیت خوبش، همکاری‌مان در پرسپولیس و خاطرات خوب‌مان افتادم. من که از این دیدار لذت بردم. امروز دوستی‌مهر را هم دیدم. من از گذشته او را خیلی دوست داشتم.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه پیش از بازی با مهدوی‌کیا در خصوص روز خداحافظی این بازیکن از فوتبال صحبت کرده است، اظهار داشت: یاد اشک مظلومانه و دلسوز مهدی افتادم. با او شوخی هم کردم و گفتم دلت شکست و ما در فینال جام حذفی باختیم.

رویانیان در خصوص بازداشت سوشا مکانی، دروازه‌بان پرسپولیس خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئله مهمی نباشد. او فوتبالیستی است که زحمت کشیده و برای پرسپولیس هم عنصر مهمی است. من نمی‌دانم مشکلش چیست و امیدوارم هرچه زودتر این مشکل برطرف شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بازداشت سوشا مکانی به پرسپولیس هم ضربه می‌زند یا نه، گفت: مطمئناً بازداشت مکانی ضربه‌ای به پرسپولیس است. برانکو روی مکانی برنامه‌ریزی کرده و روی او حساب باز کرده بود. امیدوارم مشکلش ختم به خیر شود.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس درباره پرونده ژوزه مانوئل با این باشگاه که مربوط به زمان مدیریت اوست، اظهار داشت: بالاخره ما کاشتیم و دیگران برداشت کردند! منظورم این است که زمانی که ما آمدیم، پول وینگادا را دادیم و حالا مدیران باشگاه هم پول ژوزه را بدهند. البته کاملاً جدی باید بگویم که اگر این پرونده دو سال نخوابیده بود و به آن رسیدگی می‌شد در این پرونده باشگاه برنده بود و ژوزه محکوم می‌شد و به او پولی نمی‌رسید. من یک چیزهایی می‌دانم و مطمئناً خواهم گفت. اکنون هم پرونده ژوزه را باید پیگیری کنند و می‌توانند جریمه‌ها را ببخشند تا پول او سبک‌تر شود.

رویانیان در واکنش به این مسئله که بهتر است در جایگاه کسی که ژوزه را به پرسپولیس آورد در این شرایط حساس به این باشگاه کمک کند، خاطرنشان کرد: برای پرونده ژوزه وقت هست. باید به این پرونده اعتراض شود و به دادگاه عالی داوری ورزش برود و در نهایت به نتیجه برسد.

وی درباره اینکه چه حرف‌هایی درباره پرسپولیس می‌داند که نمی‌گوید، گفت: همیشه وقتی می‌خواهم این مسائل را بگویم، به‌نحوی نمی‌شود. تا امروز بازی‌ها برگزار می‌شد که برای به حاشیه رفتن تیم چیزی نگفتم و حالا هم که بازی‌ها تعطیل شده است، نمی‌توانم صحبت کنم. هوا سرد است و باید بروم، اما یک روز حرف‌هایم را خواهم گفت.