همیشه دوست داشتم برانکو موفق شود

بهروز رهبری فرد در مراسم بدرقه تیم ملی امید در رابطه با این تیم، پرسپولیس و نتیجه گیری اش گفت:

 

این تیم می تواند المپیکی شود

به تیم امید خیلی امیدوارم و همین که در مراسم بدرقه حضور پیدا کردم به دلیل این است که به این تیم امیدوارم و فکر می کنم بعد از سال ها امیدها بتوانند به المپیک بروند، بازیکنان خوبی در تیم امید حضور دارند، بازیکنانی که هرکدام از آنها در تیم های باشگاهی شان ستاره هستند، علاوه بر آنها این تیم کادرفنی و مربیان بسیار خوبی دارد، حاج حبیب کاشانی هم که مدیریت امیدها را دارد آدم بزرگی است و به دلیل همین بزرگی خدا هم به او کمک می کند، به این دلایل من فکر می کنم آرزوی 40 ساله ما ایرانی ها برآورده شود و این تیم به المپیک برود.

 

بدون لژیونرها هم به المپیک می رویم

البته بازیکنان بزرگی نیز بودند که می توانستند به تیم کمک کنند، بازیکنانی مانند سردار آزمون و علی رضا جهانبخش می توانستند دست تیم را بگیرند اما باید گفت بازیکنانی که در این تیم هستند با یکدیگر هماهنگی کامل دارند و می توانند مثمرثمر ظاهر شوند. هرچند بودن آن بازیکنان می توانست برای ما اهمیت زیادی داشته باشد اما شک نکنید همین بازیکنان هم می توانند در سال های بعد بازیکنان بسیار بزرگتری شوند و حتی لژیونر شوند و در اروپا بازی کنند.

 

به خاطر خواب تیم ملی امید را از دست دادم!

در زمانی که من می توانستم در تیم ملی امید حضور داشته باشم، تمرینات این تیم صبح ها برگزار می شد اما همانطور که می دانید فوتبالیست ها صبح ها را می خوابند و به همین دلیل من هم به خاطر خوابیدن صبح تیم ملی امید را از دست دادم، آن زمان آقای حسن حبیبی سرمربی این تیم بودند که امیدوارم هرجا حضور دارند سلامت باشند. بارها به او گفتیم حاج حسن تمرینات را صبح نگذار اما او می گذاشت و ما هم خواب می ماندیم و در نهایت ما هم تیم ملی امید را از دست دادیم.

 

همیشه دوست داشتم برانکو موفق شود

من همیشه برانکو را دوست داشتم، بهرحال ایشان زمانی دستیار بازوویچ بود، در آن زمان من عضو تیم ملی بودم، در همان زمان هم من می دانستم که او مربی خیلی خوبی است و وقتی هم که به پرسپولیس آمد همیشه از او حمایت کردم، البته من کاره ای نبودم اما همیشه دوست داشتم او موفق شود و الان هم فکر می کنم که اگر اتفاق بدی نیفتد این تیم می تواند قهرمان شود.

 

یاد گرفتم حقایق را بگویم

هیچوقت برعلیه کسی نخواسته ام حرفی بزنم اما عادت کرده ام تا درباره حقایق حرف بزنم، متاسفانه خیلی اوقات بعضی ها تقصیرها را گردن یکدیگر بیندازند اما من که در این فوتبال بزرگ شدم می فهمم مقصر، چه کسی است.

 

اتهام نمی زنم اما اتفاقات را بیان می کنم

اگر زمانی می خواهم حرفی بزنم دیده ام که می گویم وگرنه قصد تهمت زدن یا اتهام زدن به کسی را ندارم. همه افرادی که در فوتبال ما هستند تاج سر بنده هستند اما زمانی اتفاقاتی می افتد و من که عضوی از این خانواده هستم وظیفه خودم می دانم که به هواداران بگویم چه اتفاقاتی در حال افتادن است وگرنه برای من اسم کسی زیاد مهم نیست.

 

تیم های پایه پرسپولیس دیگر نتیجه نمی گیرد

من در تیم های پایه پرسپولیس حضور داشتم و چیزهایی دیدم که احساس کردم دیگر نباید حضور داشته باشم، من به درد پایه ها نمی خوردم اما این را می گویم که با توجه به افرادی که بالای سر این تیم هستند و نگاهی که به آن وجود دارد و روند آن، تیم های پایه ای پرسپولیس تا سال های سال نتیجه ای نخواهند گرفت.