مظلومی لیستی نداد

مقداد نجف نژاد  پس از خروج از جلسه اعضای هیات مدیره با وزیر ورزش اظهار داشت: نشست بسیار مفید و خوبی با وزیر ورزش داشتیم. در این جلسه سرمربی تیم هم حضور داشت که صحبت های خود را با جناب وزیر و اعضای هیات مدیره انجام داد و در واقع گزارش مختصری از عملکرد تیم و چگونگی صدرنشینی در جدول لیگ برتر را تشریح کرد.

وی افزود:در مقابل وزیر ورزش هم پس از شنیدن این صحبت ها راهکارهای خود را برای هر چه بهتر نتیجه گرفتن استقلال ارائه کرده و آرزوی موفقیت برای تیم استقلال داشت. محمود گودرزی از اینکه استقلال تا اینجای فصل نتایج خوبی گرفته از کادر فنی و بازیکنان ابراز رضایت کرد.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال همچنین در این باره که آیا مظلومی در این جلسه فهرست نفرات مورد نیازش را ارائه کرده یا نه گفت: در این جلسه صحبتی درباره فصل نقل و انتقالات مطرح نشد و مظلومی هم فهرستی به اعضای هیات مدیره ارائه نکرد.

نجف نژاد در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد تا به خاطر کسب نتایج خوبی که استقلال تا اینجای فصل به دست آورده از کادر فنی و بازیکنان به ویژه پرویز مظلومی تشکر کنم. امیدوار هستم این روند در ادامه تا پایان فصل تداوم داشته باشد تا در نهایت به قهرمانی استقلال منجر شود.