مظلومی از من ناراحت نیست

مقداد نجف‌نژاد در خصوص جلسه امروز هیأت مدیره باشگاه استقلال با وزیر ورزش و جوانان، اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی داشتیم و صحبت‌های آقای وزیر بسیار راهگشا بود. هم وزیر ورزش و هم آقای سجادی در نشست ما حضور داشتند و راهکارها و مسائل مختلف را از جمله مشکلات باشگاه استقلال مورد بررسی قرار دادند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حضور مظلومی در نشست امروز دلیل خاصی داشت یا خیر، گفت: خودمان از سرمربی تیم خواستیم در جلسه حضور داشته باشد چون نشست مهم بود و ایشان هم گزارشی را از وضعیت تیم به سایر اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل ارائه کردند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا وزیر از عملکرد تیم استقلال راضی بود یا خیر، گفت: آقای گودرزی از عملکرد باشگاه و تیم راضی بود و اتفاقا نکات خوبی را به سایر اعضای هیأت مدیره منتقل کرد.

 نجف نژاد چند روز پیش بعد از دیدار استقلال ملوان مدعی شد تیم مظلومی بی‌جهت عقب می‌کشد. رئیس هیأت مدیره استقلال در خصوص این اظهارنظر و اینکه مظلومی از او به خاطر این اظهار نظر دلخور شده بود، گفت:‌ اول از همه باید بگویم که کل کادر مدیریتی باشگاه از عملکرد پرویز مظلومی راضی است چون او خوب کار کرده و مربی بزرگی محسوب می‌شود. تیم ما در حال حاضر صدرنشین است و این به خاطر زحمات مظلومی و بازیکنان بوده ولی اگر من این حرف را زدم به خاطر این بود که یک امتیازهای حالا در پایان فصل تأثیرگذار است.

نجف‌نژاد افزود: ما نباید راحت امتیاز از دست بدهیم و من هم به این دلیل آن اظهارنظر را کردم چون باید با نشاط تر و قوی‌تر باشیم. استقلال تیمی است که می‌تواند هر دو جام را بگیرد و پتانسیل این اتفاق در بازیکنان و کادر فنی دیده می‌شود. حرف من هم انتقاد از مظلومی نبود و او هم از من دلخوری نداشت ولی باز هم می‌گویم دوست داریم تیم ما خیلی قوی‌تر از این باشد.

رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه این اظهارنظر باعث ایجاد شائبه شده بود که مظلومی از او و مدیران استقلال ناراحت است، گفت:‌ما اگر قوی نبودیم استقلال الان صدرنشین نبود. هر کسی برداشت خودش را دارد ولی باید بپذیریم که مظلومی مربی بزرگی است و عملکرد مثبتی داشته است. می‌دانیم استقلال مشکلاتی دارد و ما هم به عنوان اعضای هیأت مدیره باید موانع را از پیش رو برداریم چون با همدلی تیم به این شرایط رسیده است. بازیکنان همدل بودند که امروز استقلال در صدر جدول حضور داشته و به فینال جام حذفی رفته است. یادم می‌آید سال گذشته به خاطر دو امتیاز اختلاف با صدر جدول چهارم شدیم و من نمی‌خواهم این اتفاق دوباره تکرار شود.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت‌وگو با فارس، در خصوص شیطنت‌های عربستانی‌ها و ارتباط دادن مسائل سیاسی با ورزش گفت: متأسفانه زمانی که با استقلال به عربستان سفر کردم می‌دیدم که انواع کارشکنی‌ها از سوی آنها صورت می‌گیرد. آنها ما را در فرودگاه معطل می‌کردند و انگشت‌نگاری و مسائل دیگر را چه در هتل و چه در اتوبوس سد راه ما قرار می‌دادند تا با جنگ روانی روی تیم‌های ورزشی ما اثر بگذارند. این کارها چیز عجیبی نیست ولی من اعتقاد دارم AFC و فیفا باید با این حرکات عربستانی‌ها برخورد کرده و آنها را محروم کنند چون بحث سیاسی به ورزش ارتباطی ندارد.

نجف‌نژاد در خصوص اینکه باشگاه النصر امارات اعلام کرده به ایران نمی آید، گفت: این همان مسائلی است که اشاره کردم. اگر یک تیم ورزشی در مسابقات حضور دارد باید تابع قوانین بین‌المللی باشد و محکم با این مسائل برخورد شود و اجازه ندهند یک تیم ورزشی بخواهد برای مباحث سیاسی تعیین تکلیف کند.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا پرویز مظلومی فهرست مدنظر خود را به هیأت مدیره ارائه کرد، گفت: به دلیل حضور وزیر ورزش فهرستی به باشگاه ارائه نشده است.