جهانبخش:من هم به برزیل می روم

علیرضا جهانبخش در خصوص وضعیتش و بازگشت به هلند گفت: من جمعه شب به هلند برگشتم و از دو روز پیش هم با تیم آلکمار به اسپانیا آمدیم. در اینجا اردویی 10 روزه داریم تا خودمان را برای نیم‌فصل دوم رقابت‌های "اوردویژه" آماده کنیم. خوشبختانه شرایط و امکانات هم خوب است و مشکل آنچنانی وجود ندارد.

وی درباره اینکه در نیم فصل اول نتوانست عملکرد فصل گذشته‌اش در نامیخن را در آلکمار هم تکرار کند، اظهار داشت: حضور در تیم جدید و هماهنگ شدن با شرایط جدید فرصت می‌خواهد . از شانس بد هم اوایل فصل را به دلیل مصدومیت از دست دادم و فرصت کمی داشتم تا با تیم هماهنگ شوم . حالا خودم را برای نیم‌فصل دوم آماده می‌کنم و به امید خدا شرایط بهتر خواهد شد.

کاپیتان تیم فوتبال امید درباره اینکه با مخالفت باشگاه آلکمار نتوانست این تیم را در مسابقات انتخابی المپیک همراهی کند، خاطرنشان کرد: واقعاً از این اتفاق ناراحت هستم و صحبت‌هایم با مسئولان باشگاه آلکمار و "فن دن بروم"، سرمربی تیم هم اثربخش نبود. حالا تیم امید پا به مسابقات خواهد گذاشت و من فکر می‌کنم سایر بازیکنان پتانسیل بالایی دارند و می‌توانند به خوبی در این مسابقات بدرخشند.

جهانبخش در پاسخ به این سؤال مبنی بر اینکه برای تیم امید چقدر شانس قائل است تا این تیم به المپیک صعود کند، گفت: راه صعود تیم امید به المپیک هموار است و خوشبختانه آقای خاکپور تیم خوبی را تشکیل داده‌ است. من به صعود این تیم به المپیک امید زیادی دارم و امیدوارم این طلسم شکسته شود.

وی درباره اینکه آیا در صورت صعود تیم به المپیک در برزیل کاپیتان تیم خواهد بود یا نه، اظهار داشت: ان‌شاالله، اگر تیم به المپیک برود سعی خواهم کرد همراه تیم باشم، البته باید آن موقع قوانین را ببینیم.