AFC هم از غیبت نوراللهی تعجب کرد

کنفدراسیون فوتبال آسیا که اهمیت خاصی برای این تورنمنت قائل شده است در گزارش کامل از اخبار و اتفاقات اطراف رقابت ها اشاره ویژه ای به خط خوردن احمد نورالهی ستاره جوان پرسپولیس از لیست نهایی امید ایران و تکمیل شدن غیبت کلکسیون ستاره های ایران در قطر داشت.

 

در گزارش سایت AFC آمده است:«رسیدن به اهداف ایران در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک کمی با تردید روبرو شده چون احمد نورالهی هم به جمع ستاره های غایب این تیم اضافه شد تا شوک بزرگی به امیدهای ایران وارد شود». در ادامه این گزارش نویسنده با اشاره به اتفاقاتی که پیرامون مصدومیت و غیبت نورالهی در اردوی آماده سازی بندرعباس رخ داد اشاره ای هم به صحبت های حبیب کاشانی مدیر تیم امید داشت که گفته بود تصمیم کادرفنی استراحت دادن به نورالهی برای درمان کامل آسیب دیدگی اش بود.

 

 

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه با اشاره به این که پیش از نورالهی غیبت سردار ازمون و هم تیمی اش سعید عزت الهی در روستوف روسیه به خاطر مخالفت باشگاه روسی و همچنین علیرضا جهانبخش به خاطر مخالفت باشگاه الکمار هلند نوشت:« در غیاب آزمون حالا همه نگاه ها در خط حمله به ارسلان مطهری مهاجم نفت تهران برای گلزنی دوخته شده و او باید انتظارات را برآورده کند گرچه باید گفت این مهاجم از حمایت نفراتی همچون احسان پهلوان، علیرضا نقی زاده و علی کریمی برخوردار خواهد بود».