هرایر مگویان درباره اینکه شب گذشته در برنامه نود به عنوان یکی از بهترین بازیکنان استقلال در نیم فصل اول معرفی شد، اظهار داشت: اول باید تشکر کنم که کارشناسان فوتبالی مرا به عنوان بازیکن خوب استقلال انتخاب کردند اما باید بگویم که من وظیفه ام را انجام دادم و همه نفرات خط دفاع به هم کمک کردند تا هم استقلال موفق باشد و هم عملکرد خوبی ارائه دهیم تا هواداران استقلال خوشحال شوند.

وی در این باره که رابطه اش به عنوان دفاع میانی با رحمتی در طول مسابقه به چه ترتیب است گفت: من همواره رابطه خوبی با تمام بازیکنان، مسئولان باشگاه و کادر فنی داشته ام و طبیعی است که در خط دفاع هم رابطه خوبی با دروازه بانمان داشته باشم. ما در طول مسابقه دائم با هم در ارتباط هستیم.

مدافع استقلال در این باره که آیا فارسی را متوجه می شود تا با رحمتی حرف بزند گفت: بله. اول باید بگویم زبان فوتبال همه جای دنیا یکی است. دوم اینکه من تقریبا تمام صحبت های فوتبالی زبان فارسی را بلد شده ام و به خوبی متوجه می شوم که رحمتی چه می خواهد و چه می گوید.

مگویان در این باره که کنارکدام یک از مدافعان میانی استقلال راحت تر است توضیح داد: ما یک تیم هستیم با یک هدف. این فرق نمی کند من کنار حنیف باشم یا حنیف با حاج محمد. وظایف ما در خط دفاعی روشن است و بر همان اساس هم در استقلال بازی می کنیم.

این بازیکن که در دیدار با ملوان در پست دفاع راست به میدان رفت گفت: این به خواست کادر فنی بود. در این دیدار تصمیم گرفتند که من در جناح راست بازی کنم. من فوتبالیست حرفه ای هستم و تا جایی که بتوانم سعی می کنم وظایفی را که به من محول می شود در زمین مسابقه انجام دهم.

مگویان در این باره که چه زمانی به تهران بر میگردد گفت: فکر می کنم روز یکشنبه هفته آینده در تهران باشم تا در تمرینات استقلال شرکت کنم.

وی همچنین در این باره که آیا از سال 2015 راضی بوده خاطرنشان کرد: از نظر فوتبالی سال خوبی برایم بود. چه در استقلال و چه در تیم ملی امیدوارم در سال 2016 تداوم 2015 را داشته باشم و به همراه تمام بازیکنان استقلال یک جام قهرمانی را بالای سر ببرم. همچنین فرا رسیدن سال نو میلادی را به همه مسیحیان دنیا به ویژه مسیحیان ایران تبریک می گویم.

 

مدافع استقلال در این باره که آیا بابت عدم دریافت مطالباتش ناراحت است یا نه، گفت: ما فصل گذشته هم این مشکلات را داشتیم. در حال حاضر هم ادموند اختر مدیربرنامه هایم پیگیر مطالباتم است. قرار بود قبل از تعطیلات از باشگاه دریافتی داشته باشیم اما این اتفاق نیفتاد تا کمی شرایط برایم آزاردهنده باشد. 

 

مگویان تاکید کرد: من به عنوان یک خارجی برای کسب درآمد به ایران آمده ام و حرفه ای هستم و به تعهداتم پایبند. البته می دانم که مدیریت باشگاه به دنبال رفع مشکلات مالی بازیکنان است اما خوب است این نکته را در نظر داشته باشیم که بازیکن خارجی هم برای داشتن آرامش جهت حضور در مسابقات نیازمند فراهم بودن شرایط مطلوب در باشگاه و تیم شان هستند.