مذاکره بزرگان نفت و پرسپولیس بر سر بیرانوند

روز گذشته جعفر کاشانی عضو هیات مدیره پرسپولیس که رابطه نزدیکی با علیرضا منصوریان سرمربی نفت دارد، از سمت باشگاه مامور شد تا به سرمربی نفتی‌ها زنگی بزند و با او درباره موضوع بیرانوند صحبت کند.

 

در حال حاضر با توجه به قرارداد کوتاه مدت بیرانوند با نفت، باشگاه از اینکه او را بفروشد و پولی از این مسیر بدست بیاورد، راضی است اما سرمربی نفتی‌ها در برابر این خواسته مقاومت می‌کند چراکه به جز 13 بازی لیگ، نفت ممکن است 7 بازی در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد و بنابراین به گلری مطمئن نیاز دارد. نفتی‌ها در حال حاضر وحید شیخ‌ویسی را کنار بیرانوند در اختیار دارند که نمایش خوبی در این فصل داشته اما شماره یک این تیم، بیرانوند است.

 

با توجه به اینکه پرسپولیس نیاز مبرمی به استخدام یک دروازه‌بان تراز اول دارد، همه نگاه‌ها متوجه بیرانوند است. کاشانی با اطلاع از این موضوع که منصوریان علاقه‌ای به جدایی بیرانوند ندارد، در این‌باره با وی مذاکره کرده که با پاسخ محترمانه و منفی سرمربی نفت مواجه شده است. منصوریان در این گفت‌وگو تاکید کرده به بیرانوند نیاز دارد و صلاح تیم نفت را می‌خواهد و البته به دلیل این مخالفت نباید آدم بدی به نظر برسد چراکه تیمش برای تکرار موفقیت‌های پارسال در رقابت‌های پیش رو به همه بازیکنانش احتیاج دارد. جالب اینکه به جز کاشانی، افراد دیگری هم در جمع پرسپولیسی‌ها سعی در قبولاندن این پیشنهاد به منصوریان داشته‌اند که سرمربی نفتی‌ها تا به امروز مقاومت سرسختانه‌ای در این‌باره داشته است. منصوریان می‌گوید: بیرانوند آخر فصل به یک تیم خارجی منتقل می‌شود و به صلاح خود اوست که در نفت بماند.

 

البته مذاکرات کماکان ادامه خواهد داشت اگرچه تاریخ نشان داده جنجال اینچنینی روی انتقال یک بازیکن در نهایت علیه منافع طرفین است.