چرا سنگ جلوی مظلومی می اندازند؟

درحالی که معینی  عضو هیات مدیره باشگاه استقلال از تغییر استراتژی نقل و انتقالات باشگاه استقلال حرف می زند و می‌گوید در جلسه هیات مدیره باشگاه و در حضور وزیر  به پرویز مظلومی گفته که برود از جوان های لیگ یک و دو جذب کند و با استقلال راه را ادامه بدهد، افشارزاده در مصاحبه ای دیگر خبر از نامه‌ای می دهد که باشگاه استقلال برای جذب مهدی ترابی به باشگاه سایپا فرستاده است تا این ملی پوش گران قیمت را جذب کند.

در واقع به نظر می‌رسد یکی از مهمترین دلایل اخم‌های پرویز مظلومی  همین پیشنهادها و البته شاید انتقادهای نجف نژاد بود اما آن اخم‌ها و این دو مصاحبه متناقض یک نکته دیگر را هم در کنار خود نشان می‌دهد و آن اختلاف در باشگاه استقلال است.

جدایی نظری از نقل و انتقالات باشگاه استقلال، چه از سوی خودش مطرح شده باشد و چه هیات مدیره او را برای این پست نخواسته باشد به هر حال پیامد همین اختلاف هاست که کم کم می‌رود تا بالا بگیرد و مباحثی هم در این رابطه مطرح شود.

هر چه هست برای استقلال و مظلومی که اخم دارد، اتفاق خوبی نیست، این خوب نیست که سرپرست باشگاه  نامه‌ای برای یک ملی پوش تنظیم کند اما عضو مسئول نقل و انتقالات هیات مدیره کلا نظری مخالف داشته باشد. البته  به نظر می‌رسد افشارزاده بی توجه به نظر برخی اعضای هیات مدیره می‌کوشد تا لیست مظلومی را دنبال کند اما پرسش این است آیا او به تنهایی فرصت این کارها را دارد یا باید ادامه کار را به اعضایی بسپارد که با این ایده موافق نیستند؟

هرچه هست باید تاکید کرد استقلال در پنجره زمستانی تا این لحظه خوب کار نکرده و با وجود آنکه مظلومی دو بازیساز و یک مدافع وسط می‌خواهد اما منهای مهدی مومنی بازیکن دیگری را هنوز نگرفته‌اند. حالا افشارزاده میان دو استراتزی مختلف مانده و البته به نظر می رسد فعلا طرف مظلومی را گرفته و می داند که با بازیکنان لیگ یک و دو نمی توان قهرمان شد اما با این وجود کار سختی در پیش دارد.