فراز کمالوند ابتدا در خصوص نتایج ضعیف گسترش فولاد تبریز در چند هفته اخیر و سقوط این تیم به رده دهم جدول گفت: من دنبال توجیه نیستم و همیشه با واقعیت‌ها کنار می‌آیم. ما واقعاً بد آوردیم و این موضوع از بازی با پرسپولیس شروع شد. این اتفاق در بازی با فولاد، سایپا و تراکتورسازی ادامه داشت و این در حالی است که حق‌مان بود خیلی بیشتر امتیاز بگیریم. با این حال نگران نیستم و قول می‌دهم که گسترش فولاد به فرم اصلی‌اش برگردد و در پایان لیگ صاحب رتبه تک‌رقمی شود.

سرمربی گسترش فولاد در پاسخ به این سؤال که تیمش چقدر برای کسب سهمیه آسیا شانس دارد، خاطرنشان کرد: ما دنبال این هستیم که نتایج خوب بگیریم و از اول هم دنبال کسب سهمیه آسیا نبودیم. تیمی که در دو سال گذشته برای سقوط نکردن تلاش کرده است، هدفش این است که امسال صاحب رتبه تک‌رقمی شود.

کمالوند در مورد اینکه آیا بازیکن جدید دیگری به تیم گسترش فولاد اضافه خواهد شد، خاطرنشان کرد: شاید یک هافبک دفاعی بگیریم. در حال بررسی شرایط هستیم تا ببینیم روی چه گزینه‌ای می‌توانیم فکر کنیم.

وی راجع به اینکه چه تیمی امسال شانس مسلم قهرمانی محسوب می‌شود، گفت: به نظر من پرسپولیس، استقلال و ذوب‌آهن مدعیان جدی قهرمانی در این فصل هستند.