اسپانسر تیم ملی تغییر می‌کند؟

کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال برای اسپانسری البسه تیم‌های ملی فراخوانی را برای شرکت‌های علاقه‌مند منتشر کرده است که به دنبال انتشار آن، فراخوانی هم به برندهای معتبر جهانی ارسال شد.

با اعلام محمد درخشان، رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال به تسنیم، این فراخوان برای شرکت‌های آدیداس و آل‌اشپورت از آلمان، «جی‌وو وا»(Givova)، لجیا (Legea) و اِرِآ(Erreà) از ایتالیا، خوما(Joma) و کِلمه (Kelme) از اسپانیا، لی‌نینگ، پیک و 361 از چین و شرکت‌های معتبر تولید البسه ورزشی ارسال شده است تا این شرکت‌های خارجی در صورت تمایل مذاکراتی با فدراسیون فوتبال ایران انجام دهند.

مدت زمان تعیین شده از سوی کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال برای این شرکت‌ها یک هفته است و در صورتی که شرکتی علاقه‌مند به اسپانسری تیم‌های ملی ایران نداشته باشد، احتمال امضای قرارداد فدراسیون فوتبال با شرکت آل‌اشپورت هم وجود دارد.