درخواست خانواده سوشا مکانی از جامعه فوتبال و مردم

خانواده سوشا مکانی در این تماس با تشکر از جامعه و بزرگان فوتبال به جهت همراهی و تلاش‌هایی که داشتند تا به حل این مشکل یاری برسانند، تقاضا کردند برای آنکه اختلالی در اقدامات مراجع قضایی بوجود نیاید همچنین برای طی شدن سریع‌تر و بهتر مراحل کاری پرونده طی روزهای آینده از اظهارنظرها در ارتباط با این موضوع پرهیز نمایند و اجازه داده شود، مراجع قضایی در فضایی آرام و به دور از حساسیت‌های کاذب اقدامات و بررسی‌های مورد نظر خود را انجام دهند. همچنین پیگیری‌ها در ارتباط با دروازه‌بان تیم ملی کشورمان از طریق باشگاه پرسپولیس انجام شود تا ضمن جلوگیری از پراکندگی کارها و آشفته شدن فضای فوتبال از بروز حواشی بیشتر جلوگیری شود.

خانواده مکانی در این پیام آورده‌اند؛ طی روزهای گذشته شاهد همبستگی دل نشینی در خانواده فوتبال بودیم و به راستی نمی‌توانیم پاسخگوی محبت‌های عزیزان و بزرگانی باشیم که سوشا مکانی را چون عضوی از خانواده خود دیدند. این همراهی باعث قوت قلب ما بود. به همین دلیل ضمن تقدیر از این رویکرد، این نیاز احساس می‌شود برای کاهش تنش‌های زاید که کمکی به حل موضوع نخواهد کرد در جهت ایجاد آرامش تلاش شود.

تردیدی نداریم مراجع قضایی ذیربط با دلسوزی و تعهد در جهت صیانت از قانون و حقوق آحاد جامعه گام بر می‌دارند و در این ارتباط دیگر اقدامات مورد نیاز توسط باشگاه پرسپولیس و مسوولان آن در حال پیگیری است و در همین راستا قدردان تلاش‌های باشگاه بویژه سرپرست باشگاه هستیم که تاکنون دو بار هم در دادسرا حضور پیدا کردند.