موافقت پورعلی‌گنجی برای همبازی‌شدن با ژاوی!

 سایت الکاس قطر  که شب گذشته در خبری از قبولی پیشنهاد باشگاه السد توسط مرتضی پورعلی گنجی، مدافع فصل گذشته تیان‌جن‌تدای چین خبر داد. امروز در تمام نشریات قطری این خبر پوشش داده شد.

این در حالی است که مدیربرنامه‌های این بازیکن در گفت و گو با فارس گفت: مرتضی منتظر ویزای قطر است که امروز و فردا ویزای او صادر شده و برای مذاکرات نهایی راهی قطر خواهیم شد.

وی ادامه داد: مذاکرات اولیه به معنای آن نیست که کار طرفین برای امضای قرارداد، نهایی و قطعی شده و تا زمانی که قرارداد امضا نشود، امکان رقم خوردن هر اتفاقی وجود دارد، ضمن اینکه مرتضی از چند باشگاه دیگر نیز پیشنهاد دارد. البته السد نیز باشگاه خوب و بزرگی است و حضور ژاوی در این تیم مؤید این ادعاست اما تا قراردادی امضا نشود نمی‌توان در این خصوص با اطمینان صحبت کرد.

 

در این راستا روزنامه‌های الشرق، العرب و الرایه درباره مدافع ملی‌پوش ایران نوشتند: مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع ایرانی عضو باشگاه تیان‌جن‌تدای چین پیشنهاد باشگاه السد قطر را قبول کرده است.

این منابع به نقل از تهران تایم نوشتند: پورعلی گنجی علاوه بر اینکه پینشهادهای زیادی از باشگاه‌های اروپایی و آسیایی داشته پیشنهاد السد را قبول کرده است. زیرا از کودکی ژاوی هرناندز کاپیتان سابق بارسلونا و بازیکن کنونی السد را دوست داشته به همین خاطر قبول کرده است.

حال با این اخبار باید منتظر بمانیم این مدافع جوان و آینده‌دار کشورمان قراردادی را با باشگاه السد امضا می‌کند.