این روزها مسئولان باشگاه استقلال در صدد هستند تا به بهترین شکل نقل و انتقالات باشگاه را انجام دهند و تا به اینجای کار مسئولان این باشگاه توانسته اند با بازیکنان مورد نیاز برای نیم فصل دوم وارد مذاکره شوند.

 

در این میان یک بازیکن ایرانی که سابقه بازی در لیگ سوئد را دارد در تمرین امروز آبی پوشان حضور پیدا کرده تا از این رو وضعیت وی مورد بررسی قرار بگیرد.

 

ماهان بغدادی بازیکن فوتبال ایرانی -سوئدی است که برای تیم والسالندس در لیگ برتر فوتبال سوئد بازی کرده است.

 

این بازیکن در لیگ جوانان سوئد توانسته با گل و پاس گل های خود درخشش خوبی را آغاز کند و در حال حاضر این بازیکن با توجه به علاقه زیادی که به باشگاه استقلال دارد به ایران آمده و در تمرینات استقلالی ها حاضر شده تا به نوعی همراه با آبی پوشان به تمرین بپردازد و قابلیت های خود را مسئولان استقلال نشان دهد تا آنها نیز تصمیم گیری کنند.

 

بغدادی در پست های گوناگونی از جمله هافبک نفوذی، فوروارد و پیستون چپ و راست بازی می کند و این بازیکن تنها با ارائه تمرینات قابل قبول و ثابت کردن بازی خوب خود می تواند به چشم مسئولان استقلال بیاید و یکی از استقلالی های این فصل محسوب شود.

بنابراین باید منتظر ماند تا ببینیم آیا این بازیکن می تواند قابلیت خود را به مسئولان استقلال نشان دهد و وارد باشگاه حرفه ای استقلال شود یا خیر؟