مخالفت برانکو با آمدن این گلرها به پرسپولیس

در حالی که پیش‌بینی می‌شد باشگاه پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات کمترین فعالیت را به واسطه اینکه برانکو ایوانکوویچ خواهان کمترین تغییر در تیمش بود، داشته باشد اما بازداشت سوشا مکانی شرایط عجیبی را در این باشگاه به وجود آورده است.

 

مسئولان باشگاه پرسپولیس امیدوار بودند با جذب علیرضا بیرانوند و عقد قرارداد با یک دروازه‌بان متوسط بتوانند نیم‌فصل دوم را بدون دغدغه از دست دادن دروازه‌بان‌های خود آغاز کنند که این اتفاق تا به امروز رخ نداده و بسیار بعید است جانشین مکانی یک دروازه‌بان ایرانی باشد. در چنین شرایطی طبیعی است که باشگاه پرسپولیس به دنبال درواز‌بان خارجی باشد.

 

مشکل جدید مسئولان باشگاه پرسپولیس این است که برانکو تمام گزینه‌های برزیلی معرفی شده از سوی آنها در پست دروازه‌بان را رد کرده است. با توجه به اینکه بازیکنان برزیلی به مراتب از بازیکنان اروپایی ارزان‌تر هستند تا به امروز واسطه‌ها چند درواز‌ه‌بان برزیلی به برانکو معرفی کرده‌اند، اما این مربی حتی حاضر نیست فیلم این بازیکنان را ببیند و تأکید دارد که بازیکنان برزیلی در تفکرات او جایی ندارند. شاید به همین دلیل هم بود که این مربی کروات خیلی زود با فرنادندو گابریل هافبک پیشین پرسپولیس قطع همکاری کرد.

 

سرمربی پرسپولیس تمایلی دارد دروازه‌بان اول تیمش در نیم‌فصل دوم یک دروازه‌بان اروپایی باشد و جالب اینجاست که این دسته از بازیکنان جدا از اینکه قیمت بالایی دارند بلکه تمایلی هم برای حضور در فوتبال ایران ندارند. البته این دو مسئله فقط شامل بازیکنان باکیفیت اروپایی می‌شود. به هر حال پرسپولیسی‌ها این‌روزها بدجور به تکاپو افتاده‌اند تا دو دروازه‌بان به لیست تیم‌شان اضافه کرده و یک بازیکن خارجی را هم راضی کنند که این تیم را ترک کند تا جا برای دروازه‌بان جدید باز شود. از طرفی اردوی امارات سرخپوشان هم لغو شده و هر چه زودتر باید مکان جدیدی برای اردوی این تیم انتخاب شود.