هاشم بیگ‌زاده مدافع صبای قم در خصوص پیشنهاداتی که این روزها به او مطرح می‌شود صبحت‌های زیر را انجام داد:

 

* ظاهراً از سپاهان پیشنهاد داری و قرار است به اصفهان بروی؟

- نمی‌دانم این خبر از چه کانالی رسانه‌ای شده ولی من با صبای قم قرار دارم و دوست ندارم راجع به پیشنهادی که به من شده صحبت کنم.

 

* اما همین مسئله شائبه ایجاد کرده است، چون تو با صبا قرارداد داری.

- تماس‌هایی با من صورت گرفته و از آقای دایی هم اجازه گرفته‌ام که با تیم‌هایی که من را می‌خواهند صحبت کنم.

 

* یعنی دوست نداری در صبا بمانی؟

- این مسائل نیست، اجازه بدهید قبل از هر چیزی از علی دایی تشکر کنم که به من اجازه داد که با تیم خواهانم حرف بزنم. او با این نگاه حرفه‌ای نشان داد که بی‌دلیل یکی از بزرگترین مربیان ایران نیست و همین رفتار او باعث می‌شود که من هاشم بیک‌زاده و خیلی‌های دیگر از کار کردن لذت ببریم. من همه چیز را به گذشت زمان سپرده‌ام و صبای قم را خیلی دوست دارم و از کار کردن با علی دایی هم لذت بردم. در صبا دوستان خوبی داشتم و هر چه قسمت پیش بیاید همان می‌شود. الان نمی توانم به شما بگویم از صبا جدا می‌شوم یا در این تیم می‌مانم، ولی چیزی که در ذهن من باقی مانده، رفتار و منش علی دایی بود که وقتی به او گفتم چند تیم خواهان من هستند، اعلام کرد همه چیز دست خودت است، ما مشکلی با تو نداریم، اگر دوست داشتی در صبا بمان و اگر شرایط جای دیگری برای تو مهیا است، با تیم‌های دیگر مذاکره کن.

 

* حالا از کدام تیم‌ها به جز سپاهان پیشنهاد داری؟

- نمی‌خواستم بگویم، ولی مسئولان باشگاه فولاد، تراکتورسازی و ذوب‌آهن به جز سپاهان با من صحبت کرده‌اند. جا دارد تشکر از آقای قلعه‌نویی، استیماچ، یحیی گل‌محمدی و اسکوچیچ بکنم که خواهان جذب من هستند ولی قرار است با مدیر برنامه‌هایم مشورت کنیم که اگر هر تیمی که صلاح بود با آنها قرارداد ببندیم.

 

* پس تکلیف کی روشن می‌شود؟

- طی این یکی دو روز وضعیتم مشخص خواهد شد ولی از قول من حتماً بنویسید که نگاه علی دایی خیلی حرفه‌ای است که دستم را باز گذاشت که با تیم‌های دیگر مذاکره کنم. همین رفتار او باعث شده که خیلی‌ از بازیکنان فوتبال ایران یا علاقه داشته باشند با دایی کار کنند و یا اینکه اگر با هم کار کرده‌اند، از وی تعریف می‌کنند.