بیرانوند با خودش چند چند است؟/بیرانوند:رئال هم پیشنهاددهددرنفت میمانم

علیرضا بیرانوند درباره آخرین وضعیتش اظهار داشت: متاسفانه وضعیت خوبی ندارم. هیچ کس جواب تلفنم را نمی دهد. از دیروز که به تمرینات نرفتم نفتی ها با من هیچ صحبتی نکردند. قنبرزاده و منصوریان هم تلفن خود را پاسخ نمی دهند. این قدر تمرکزم به هم ریخته است که دیروز تصادف کردم و به خیر گذشت. امیدوارم همه چیز به خیر و خوشی تمام شود.

وی در ادامه افزود: حالا که باشگاه نفت اجازه نداد به پرسپولیس بروم می خواهم تا انتهای قراردادم در این تیم بمانم و حتی در لیگ یک هم برای آنها بازی می کنم. فقط پول مرا بدهند. رئال مادرید هم اگر پیشنهاد بدهد از نفت جدا نمی شوم و در این تیم می مانم تا پول خود را به طور تمام و کمال دریافت کنم.

دروازه بان ملی پوش نفت تهران درباره مذاکره پرسپولیس با چند دروازه بان دیگر اذعان داشت: من دیگر کاری به پرسپولیسی ها ندارم. هرکاری می خواهند انجام دهند. وقتی باشگاهم اجازه نمی دهد به این تیم بروم دیگر نمی توانم درباره شان اظهارنظر کنم. با هر کسی هم که می خواهند مذاکره کنند. امیدوارم موفق باشند.

وی درباره مبلغ دقیق قراردادش با نفتی ها خاطرنشان کرد: قرارداد من یک میلیارد و 100میلیون تومان است که با متمم به یک میلیارد و 300 میلیون افزایش پیدا می کند. متمم هم با رضایتمندی علیرضا منصوریان و بازی در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

بیرانوند در پایان گفت: حالا که جواب تلفنم را نمی دهند به باشگاه می روم تا مستقیما با مسئولین نفت صحبت کنم. می خواهم در این تیم بمانم چون قرارداد دارم. فقط خواهش می کنم به تعهدات مالی خود عمل کنند.