محمدرضا کشوری فر  درباره جذب پیام صادقیان اظهار داشت: تقریبا در اوایل تعطیلات نیم فصل بودیم که درصدد جذب بازیکنان موردنیاز علی دایی برآمدیم. یکی از این نفرات پیام صادقیان بود. باید کسانی جذب تیم ما شوند که در شأن نام صبا باشد. خدا را شکر بابت رضایتنامه او هم مبلغ زیادی هزینه نکردیم و با تیم نفت خیلی سریع به توافق رسیدیم.

وی درباره خداحافظی پیام صادقیان از فوتبال در اینستاگرامش گفت: این بک بحث شخصی است و بعضی اوقات آدم ها از بعضی چیزها خسته می شوند و تصمیمات عجولانه ای می گیرند. انشاالله با مدیریت علی دایی هیچ حاشیه ای نه برای پیام صادقیان و نه برای تیم صبا ایجاد نخواهد شد. همان طور که در نیم فصل اول هم این اتفاق رخ نداد. هر بازیکنی که به خدمت تیم ما در بیاید با دیدن این جو صمیمی کار خودش را به نحو احسن انجام خواهد داد. مطمئن باشید پیام حاشیهساز نخواهد شد.

مدیرعامل صبا درباره آخرین وضعیت قاسم دهنوی اذعان داشت: قاسم دهنوی در لیست فروش صبا قرار گرفته است و به زودی از جمع ما جدا خواهد شد. برای او آرزوی موفقیت می کنیم.

وی درباره شایعه جدایی هاشم بیگ زاده نیز خاطرنشان کرد: موضوع هاشم با ماجرای دهنوی متفاوت است. او خودش تمایل به جدایی دارد و علی دایی هم مشکلی با این قضیه ندارد. هنوز هیچ پیشنهاد رسمی از تیمی دریافت نکرده ایم اما در رسانه ها شنیده ام تیم های ذوب آهن و تراکتور خواهان به خدمت گرفتن بیگ زاده هستند. با رفتن این دو بازیکن نفراتی به تیم ما اضافه خواهند شد.

کشوری فرد در پایان درباره حضور در جام شهدا گفت: بدون شک در این مسابقات حضور پیدا خواهیم کرد و با تیم های خوب سایپا، پرسپولیس و ذوب آهن به رقابت خواهیم پرداخت تا بتوانیم برای نیم فصل دوم آمادگی بالایی داشته باشیم. در حال حاضر هم بچه های ما در اردو به سر می برند.