پرسپولیسی‌ها این روزها سخت دنبال جذب دو دروازه‌بان جدید هستند و به همین دلیل گلرهای زیادی را زیر نظر دارند. جدی‌ترین گزینه آنها برای پوشیدن پیراهن شماره یک، علیرضا بیرانوند است که در حال حاضر مذاکرات با او ادامه دارد.

در همین حال از دروازه‌بانان دیگری همچون ننزیچ و پاشنکو هم به عنوان گزینه قرمزها یاد می‌شود. دیروز اما خبر رسید گلری که سرخپوشان ابتدای فصل به دنبال استخدام او بودند هم برای فسخ قراردادش با تراکتورسازی به توافق رسیده است. مهرداد طهماسبی لیگ چهاردهم را با صبای قم تمام کرد. پس از آن سرخپوشان به مذاکره با او پرداختند تا شاید بتوانند به عنوان گلر دوم جذبش کنند. طهماسبی اما مدعی شد علاقه‌ای به نیمکت‌نشینی ندارد و به همین خاطر به تراکتورسازی پیوست.

با این وجود آنچه مهرداد به آن علاقه‌ای نداشت، در تبریز انتظارش را می‌کشید. تراکتورسازان از ابتدای فصل محمدرضا اخباری را به عنوان سنگربان نخست انتخاب کردند تا در تمام طول 17 هفته نخست، حتی یک دقیقه بازی هم به طهماسبی نرسد. او حالا با موافقت قلعه‌نویی در آستانه فسخ قراردادش قرار گرفته و هیچ بعید نیست به عنوان گزینه پرسپولیسی‌ها، یک بار دیگر با این باشگاه وارد مذاکره شود.

 

واقعا خوب است؟

وقتی به رزومه طهماسبی نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم او یک دروازه‌بان 30 ساله است که بیشتر سال‌های بازیگری‌اش را در دسته پایین‌تر گذرانده. اتکای گلستان، نساجی قائمشهر و کاوه تهران سه باشگاه طهماسبی پیش از پیوستن به صبای قم بودند. مهرداد پس از آن سه سال را در صبا گذراند و البته به ندرت به چشم آمد. شاید شهرت ناگهانی او، تا حد زیادی مربوط به بازی درخشانش برابر پرسپولیس در نیم‌فصل دوم لیگ چهاردهم باشد. طهماسبی در آن بازی مقاومت خوبی مقابل شاگردان حمید درخشان داشت و با مهار چند موقعیت خوب سرخپوشان، بازی را به تساوی صفر- صفر کشاند. با این وجود شاید لازم باشد پرسپولیسی‌ها برای تصمیم‌گیری در مورد جذب او، قدری بیشتر مطالعه و تامل کنند.