غلامرضا سمندر  با اشاره به مذاکرات چند روز گذشته با مدیرعامل باشگاه استقلال تهران درخصوص انتقال داریوش شجاعیان به این تیم، اظهار داشت: طی جلسه ای که برگزار شد، پیشنهاد ها و راهکارهایمان را ارایه کردیم و تصمیم گیری نهایی با مدیران باشگاه استقلال تهران است.

سمندر با بیان اینکه در شرایط فعلی تمامی تیم‌ها درصدد حفظ بازیکنان اصلی خود هستند گفت: به هر حال هر باشگاهی برای برطرف کردن نیازهای خود باید هزینه‌ای را متحمل شود و این موضوع در فوتبال حرفه ای امری، منطقی است. شجاعیان یکی از بازیکنان تاثیرگذار ما است و بازیکنانی نظیر او در تمامی تیم ها، جایگاه خاص خود را دارند و طبیعی ست که انتقال و جدایی آنان امری دشوار باشد.

وی در ادامه افزود: علیرغم مخالفت ما با انتقال شجاعیان به استقلال تهران، بدلیل اصرار این باشگاه، پای مذاکره نشستیم و با ارزیابی شرایط دو تیم، پیشنهاداتی را ارایه دادیم که طرف مقابل اجرای آن را دشوار و در برخی موارد ناممکن دانست و از این رو ما نیز بر موضع قبلی خود مبنی بر نیاز به این بازیکن تاکید کردیم.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز با تاکید بر اینکه از نظر ما موضوع انتقال شجاعیان منتفی است، افزود: همانطور که باشگاه استقلال بر حفظ داشته‌های خود اصرار دارد، ما نیز برای آینده برنامه داریم و درصورت جدایی شجاعیان باید با صرف هزینه‌ای، جای خالی وی را تامین می کردیم.

وی ادامه داد: پیشنهاد ما در مرحله اول جابجایی بازیکن بود که گزینه هایی را نیز عنوان کردیم ولی باشگاه استقلال با تمامی آنها مخالفت کرد و پس از آن، بحث پرداخت هزینه در قابل انتقال شجاعیان مطرح شد که این موضوع نیز بی نتیجه ماند و از منظر ما بحث انتقال شجاعیان به استقلال تهران، کان لم یکن تلقی می شود.

غلامرضا سمندر شرایط تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در اردوی ترکیه را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت اردویی و تمرینات تیم، مناسب است و دیروز، در اولین دیدار تدارکاتی مقابل تیم سوپر لیگ ترکیه به پیروزی روحیه بخش دست یافتیم.

سمندر همچنین از جذب بازیکن جدید خبر داد و اضافه کرد: طی روزهای گذشته، مهدی کربلایی، بازیکن آینده دار را در رده سنی 23 سال با قراردادی 5ساله به خدمت گرفتیم و ان‌شاالله فردا به اردوی تیم در ترکیه اضافه می شود.