حسین آل اسحاق  درباره آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند به پرسپولیس اظهار داشت: گویا علیرضا بیرانوند در تمرین دیروز شرکت نکرده است و علت این امر را از او جویا شویم. اگر غیبت او موجه نباشد کمیته انضباطی باشگاه در این باره تصمیم می گیرد. این مساله نه تنها برای بیرانوند بلکه برای تمام اعضای باشگاه نفت اعم از بازیکن، مربی و حتی مدیر صدق می کند.

وی در ادامه افزود: بیرانوند بازیکن تیم نفت است و با ما قرارداد دارد اما از طرفی نه تنها او بلکه همه بازیکنان نفت ممکن است از این تیم جدا شوند و همین طور ممکن است همه آنها در این تیم بمانند. باب مذاکره همچنان باز است و صحبت ها انجام می شود. این اتفاق تا پایان فصل نقل و انتقالات وجود دارد.

مسئول کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت تهران درباره آخرین وضعیت سیدجلال حسینی و آلویز نانگ خاطرنشان کرد: مذاکرات برای این دو بازیکن همچنان ادامه دارد و جدایی شان قطعی نشده است. اگر هم بازیکنی از تیم ما جدا شود دال بر نقص فنی او نیست. گاهی اوقات مسائل مالی باعث می شود شما اقدام به فروش یک بازیکن کنید و گاهی هم بازیکن موردنظر در سناریوی تاکتیکی مربی جایی ندارد. اتفاقی که برای بازیکنانی چون کمال کامیابی نیا و مهدی مومنی رخ داد. هر دو بازیکن کیفیت بالایی داشتند اما چون در تفکرات سرمربی تیم جایی نداشتند از جمع ما جدا شدند.

وی درباره غایبان اردوی ترکیه که قرار است فردا آغاز شود، گفت: در این باره اطلاع چندانی ندارم و نمی دانم کدام بازیکنان با تیم به ترکیه نمی آیند. در این باره باید از کادر فنی سوال کنید.

آل اسحاق در پایان گفت: از شما رسانه ها هم می خواهم زیاد گمانه زنی نکنید. باشگاه نفت تحت تاثیر این صحبت ها قرار نمی گیرد و باید براساس سیاست گذاری باشگاه تصمیم گیری کنیم. اگر هم تصمیمی گرفته شود تمام اعضای باشگاه در آن دخیل هستند.