در حالی که مسوولان پرسپولیس موفق شده اند با برنامه ریزی مناسب نسبت به ابتدای فصل در شرایط بهتری از نظر مالی قرار گیرند و اسپانسر این تیم بخشی از خواسته های این تیم را برطرف کرده اما طی هفته های گذشته برخی مشکلات باعث شده تا آنها نتوانند قرارداد بازیکنان خود را پرداخت کنند.

 

بازیکنان باتجربه این تیم در گفتگوهای خصوصی بارها از این وضعیت گلایه کرده اند و مدعی شده اند باشگاه به جای بحث اردوی خارجی و پول رضایتنامه بیرانوند و ... می توانست درصد قرارداد آنها را پرداخت کند. این بازیکنان که موفق شده اند با مدیریت علی اکبر طاهری قرارداد فصل گذشته خود را تمام و کمال پرداخت کنند امیدوارند با برطرف شدن موانع در این فصل نیز قرارداد خود را طبق اعلام دریافت کنند.

 

اما ماجرا از این قرار است که پرسپولیس با توجه به اینکه همچنان زیر وزارت ورزش اداره می شود و این باشگاه نیز در بخش های دیگر بدهکار محسوب می شود مسوولان این تیم مجبور هستند تا پول را از کانال خاص و به صورت درصدی وارد مجموعه و صندوق باشگاه کنند. بدقولی سامانه‌ی حامی پرسپولیس هم یکی دیگر از مشکلاتی بود که علی اکبر طاهری را در این مقطع دچار مشکل کرده و البته سرپرست پرسپولیس با برنامه ریزی صورت داده به دنبال این است که هر چه سریعتر قرارداد بازیکنانش را پرداخت کند تا تیم در ادامه مسابقات دچار حاشیه نشود.